دومین پیروزی فوجیان و صمد نیکخواه بهرامی در لیگ بسکتبال چین

دومین پیروزی فوجیان و صمد نیکخواه بهرامی در لیگ بسکتبال چین

تیم فوجیان و صمد نیکخواه بهرامی ، دومین پیروزی خود در لیگ بسکتبال چین را کسب کردند.
هفته چهارم لیگ بسکتبال چین،امروز؛ ۲۰ نوامبر با برگزاری ۵ دیدار پایان یافت.در یکی از بازی های امروز فوجیان با حضور صمد نیخواه بهرامی با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۱۰ میزبان خود، چینگ دائو را شکست داد تا دومین برد فصل را کسب کند.نیکخواه در این مسابقه ۴۲ دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ بلاک شات و ۱ توپ ربایی ثبت کند.این بازیکن در این مسابقه هر ۳ پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.تیم صمد نیکخواه بهرامی هم اکنون با ۲ برد و ۲ باخت در رده ۱۲ ام جدول ۱۸ تیمی لیگ چین قرار دارد.
در دیگر مسابقه این هفته که روز ۱۷ نوامبر برگزار شد، سیچوان بدون حضور حامد حدادی با نتیجه ۷۹ بر ۱۱۳ مغلوب شین جیانگ شد.در حال حاضر، سیچوان و ۲ تیم دیگر، با ۴ باخت و بدون برد، در قعر جدول قرار دارند.
مسابقات بسکتبال لیگ چین روز ۲۲ نوامبر پیگیری می شود که در بازی های این روز، فوجیان میهمان جیانگ سو خواهد بود و سیچوان به مصاف لیائو نینگ خواهد رفت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    ماشالا صمد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *