نتایج لیگ ان بی ای در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج لیگ ان بی ای در 20 دسامبر 2013

مسابقات لیگ ان بی ای در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳ با انجام ۹ دیدار پیگیری شد. شکست بروکلین و دالاس و پیروزی میامی، ایندیانا و لیکرز، از مهمترین نتایج بازی های امروز بود.
فیلادلفیا سونتی سیکسرز با پیروزی مقابل بروکلین نتز، هشتمین برد فصل را کسب کرد. این تیم امروز در سالن ولز فارگو سنتر شهر فیلادلفیا میزبان نتز بود که در وقت اضافه توانست با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۲۰، حریف خود را مغلوب کند. جالب است بدانید هر ۴ پیروزی اخیر سیکسرز در خانه و در وقت اضافه به دست آمده است. اوین ترنر از سیکسرز با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود.
میامی هیت در خانه با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۳، ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت. ۵ بازیکن هیت در این دیدار موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند. در این بازی لبرون جیمز از هیت یکی از دانک های زیبای فصل را روی بن مکلمور، گارد سال اولی کینگز، به نمایش گذاشت.
در یکی از حساس ترین بازی های دیشب، ایندیانا پیسرز در خانه میزبان هیوستون راکتس بود که با نتیجه ۱۱۴ بر ۸۱ حریف را در هم کوبید. پاول جرج از ایندیانا در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. اما خبر خوشحال کننده برای طرفداران پیسرز، بازگشت دنی گرنجر به ترکیب این تیم پس از مدتی مصدومیت بود. این بازیکن در مسابقه دیشب ۲۲ دقیقه برای تیمش بازی کرد.
دالاس ماوریکس در سالن خانگی خود میزبان تورنتو رپتورز بود که در وقت اضافه، با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۹ مغلوب حریف شد. کایل لَوری از از رپتورز موفق شد در این دیدار ۲۰ امتیاز،۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل برای تیمش کسب کند.
در آخرین بازی امروز، لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود که توانست با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱، کوین لاو و هم تیمی هایش را مغلوب کند. پاو گاسل از لیکرز با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، ستاره این بازی بود.
نتایج لیگ ان بی ای در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر می بینید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۲۰-۱۲۱

بروکلین نتز

دانلودلینک کمکی

آتلانتا هاوکس

۸۵-۱۱۸

یوتا جاز

دانلودلینک کمکی

کلیولند کاوالیرز

۱۱۱-۱۱۴

میلواکی باکز

دانلودلینک کمکی

دیترویت پیستونز

۱۱۶-۱۰۶

شارلوت بابکتز

دانلودلینک کمکی

میامی هیت

۱۰۳-۱۲۲

ساکرامنتو کینگز

دانلودلینک کمکی

ایندیانا پیسرز

۸۱-۱۱۴

هیوستون راکتز

دانلودلینک کمکی

دالاس ماوریکس

۱۰۹-۱۰۸

تورنتو رپتورز

دانلودلینک کمکی

دنور ناگتز

۱۰۳-۹۹

فینیکس سانز

دانلودلینک کمکی

لس آنجلس لیکرز

۹۱-۱۰۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلودلینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *