نتایج لیگ NBA در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج لیگ NBA در 19 دسامبر 2013

در دو مسابقه لیگ NBA در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۳، تیم های اکلاهما و سن آنتونیو حریفان خود را شکست دادند.
تیم اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی ۱۰۷ بر ۹۵ مقابل شیکاگو بولز، تعداد پیروزی های خانگی خود را به عدد ۱۳ رساند؛ در حالی که همچنان در خانه مغلوب تیمی نشده است.این تیم با ۱۳ برد و ۰ باخت، رکورد بهترین شروع تاریخ خود در لیگ را تکرار کرد؛ رکوردی که در فصل ۱۹۷۶-۷۷ و زمانی که آنها هنوز در شهر سیاتل بودند به ثبت رسیده بود. کوین دورانت از اکلاهما با کسب ۳۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، نقش به سزایی در این پیروزی داشت. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
سن آنتونیو اسپرز بدون حضور بازیکنان تاثیر گذار خود، با نتیجه نزدیک ۱۰۴ بر ۱۰۲، میزبان خود گلدن استیت واریورز را شکست داد. تیم دانکن و مانو جینوبلی با نظر گرگ پوپویچ در این دیدار به میدان نرفتند و تونی پارکر نیز به دلیل مصدومیت شرایط حضور در زمین را نداشت. شوت پیروزی بخش اسپرز در ۲٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی، توسط تیاگو اسپلیتر وارد سبد شد اما امتیاز آورترین بازیکن اسپرز در این مسابقه مارکو بلینلی بود که توانست در مقابل تیم سابق خود، ۲۸ امتیاز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. MT7 گفت:

    سلام
    خواستم از تون تشکر کنم بابت اینکه هایلایت ها رو زود می گذارید
    ممنون

  2. علی گفت:

    میشه تو یه مقاله تشریح کنی
    بازیکنان اسپرز چگونه با این سن بالا با طراوت ظاهر می شوند!

  3. پوریا گفت:

    سلام فقط مگه تیم قبلی مارکو بلینلی شیکاگو بولز نبود ؟ :d

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *