مصدومیت دوباره کوبی برایانت و دوری ۶ هفته ای از بسکتبال

مصدومیت دوباره کوبی برایانت و دوری 6 هفته ای از بسکتبال

انتظار می رود کوبی برایانت حدود ۶ هفته از مسابقات را به دلیل مصدومیت زانوی چپ از دست بدهد. مصدومیتی که دومین آسیب دیدگی جدی است که امسال گریبان گیر ستاره لیکرز شده است.
آزمایش MRI روز پنجشنبه نشان داد برایانت دچار یک شکستگی در یکی از استخوان های جانبی نزدیک زانو شده است.
کوبی روز ۸ دسامبر و پس از نزدیک به ۸ ماه که مشغول ریکاوری آشیل پاره شده اش بود، اولین بازی خود در این فصل را برای لیکرز انجام داد. ظاهرا این بازیکن سه شنبه شب و در بازی مقابل ممفیس دوباره آسیب دیده است.
بعد از انجام ۶ بازی در ۱۰ روز، چهارمین بازیکن امتیاز آور تاریخ لیگ دوباره و تا ماه فوریه یا بیشتر غایب خواهد بود و شرایط برای لیکرز که هم اکنون نیز بازیکنان مصدوم زیادی دارد، بدتر خواهد شد.
تیم لیکرز همچنین اعلام کرد استیو نش حداقل برای ۴ هفته دیگر بیرون خواهد بود و لیکرز سه گارد راس خود و همچنین کوبی برایانت را در ترکیب نخواهد داشت.
مایک دی انتونی، سرمربی لیکرز، اخیرا با سوالاتی مبنی بر اینکه آیا لیکرز اجازه داده است برایانت پیش از موعد مقرر به میادین بازگردد، مواجه شده است. چراکه ورزشکارانی که دچار مصدومیت از ناحیه آشیل می شوند باید چند ماه بی حرکت باقی بمانند و معمولا برای تقویت عضلات پای خود به چند هفته زمان نیاز دارند تا به فرم بازی برسند.
برایانت خود را تحت فشار قرار داد تا سریعتر به ترکیب لیکرز بازگردد، اما به نظر می رسد پای چپ او به دلیل ماه ها فعالیت نکردن، به وضوح از پای راستش ضعیف تر است. اما دی انتونی اغلب به شوخی می گوید که نمی تواند شوق بی پایان کوبی برای بازی کردن را کنترل کند.
لیکرز ماه گذشته قرارداد برایانت را به مدت دو سال و به مبلغ ۴۸٫۵ میلیون دلار تمدید کرد تا حضور این بازیکن در بیستمین سال دوران حرفه ایش، در ترکیب لیکرز تضمین گردد. بیشتر بازیکنان لیکرز، تابستان امسال بازیکن آزاد خواهند بود.
مایک دی انتونی اعلام کرد زاویر هنری، گارد شوت زن لیکرز که با بازی های خوبش در اولین فصل حضور خود در لیکرز، موجب تعجب همگان شده است از این پس در پست گارد راس بازی خواهد کرد. در حالی که استیو نش، کوبی برایانت و استیو بلیک به دلیل مصدومیت مدت طولانی از ترکیب لیکرز دور خواهند بود، وضعیت همسترینگ پاره شده جردن فارمر روز سه شنبه مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت و لیکرز امیدوار است این بازیکن قبل از ژانویه به ترکیب بازگردد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. kobe گفت:

    به ال استار میرسه؟

  2. D rose گفت:

    واقعا دلم براش سوخت
    حیف
    راستی سایتت فوق العاده است

    • مسعود گفت:

      از فوق العاده هم یه چیزی اون ور تره! واقعاً احمد با جون و دل واسه سایتش مایه میزاره. آقا دمت گرم. کارت خیلی درسته

  3. علی گفت:

    بمیرم الهی
    کوبی جان

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *