تمدید قرارداد کوبی برایانت با لیکرز به مدت دو سال

تمدید قرارداد کوبی برایانت با لیکرز به مدت دو سال

میچ کوپچاک ؛ مدیر کل لیکرز روز دوشنبه اعلام کرد این تیم قرارداد کوبی برایانت را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد . شرایط و مفاد این قرارداد منتشر نشده است اما Ramona Shelburne از ESPN لس آنجلس اعلام کرده که مبلغ این قرارداد ۲ ساله ۴۸٫۵ میلیون دلار است .
کوپچاک در این مورد گفت : ” امروز روز خوشحال کننده ای برای طرفداران لیکرز و مسئولان این تیم است . ما پیش از این بارها گفته بودیم که اولویت و امید ما این است که .کوبی دوران بازیش را به عنوان یک لیکرزی تمام کند و این قرارداد این اطمینان را حاصل می کند که چنین اتفاقی خواهد افتاد . ۲۰ سال بازی کردن در NBA و همه بیست سال در یک تیم بودن ، بی سابقه است و این یک دستاورد است . از همه مهمتر این قرارداد به ما اطمینان می دهد که یکی از بهترین بازیکنان جهان همچنان یک لیکرزی باقی خواهد ماند و بازی هایی تماشایی و سال هایی هیجان انگیز برای ما در پیش خواهد بود .”
کوبی برایانت با ۵ قهرمانی NBA ، در طول ۱۷ فصل حضورش در ان بی ای افتخارات بسیاری به دست آورده است ؛ کسب عنوان MVP فصل ۲۰۰۷-۰۸ و همچنین عنوان MVP فینال فصل های ۲۰۰۸-۰۹ و ۲۰۰۹-۱۰ از جمله این افتخارات است . ۱۵ بار حضور در آل استار ، رهبری تیم بسکتبال آمریکا برای کسب مدال طلای المپیک ۲۰۰۸  و ۲۰۱۲ از دیگر افتخارات اوست .
برایانت در درفت سال ۱۹۹۶ به عنوان انتخاب سیزدهم توسط شارلوت هورنتز جذب شد و سپس در ازای Vlade Divac به لیکرز پیوست . این بازیکنان امتیاز آورترین بازیکن تاریخ باشگاه لیکرز و در حال حاضر نفر چهارم پر امتیازترین بازیکنان تاریخ لیگ است .

منابع : ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. erfan24 گفت:

    ممنون از خبر خوبتون.راستی کوبی کی به میادین بر میگرده؟

  2. رضا گفت:

    همین روزا دیگه باید برگرده.تقریبا یه هفته ای میشه که به تمرینات لیکرز برگشته

  3. دوره کوبی سه سال پیش تموم شد زمانی که فیل جکسون خداحافظی کرد.کوبی هیچوقت به شش قهرمانی نمیرسه پولیم که بهش میدن پول مفته.
    سلتیکس سرور هر چی تیم تو ان بی ایه.
    LET’S GO CELTICS

    • رضا گفت:

      البته شما حق داری اینطوری نظر بدی بعد از باخت توی فینال ۲۰۱۰ که خود کوبی گفته بود بهترین قهرمانیش بوده بهت حق میدم اینطوری صحبت کنی .دوست عزیز ۱۸ فصل بازی کردن توی معتبرتین لیگ بسکتبال دنیا و تو اوج موندن کار هر کسی نیست.ثبت رکوردهای بیشمار کار هر کسی نیست.حضور در هفت فینال کار هر کسی نیست.اومدن به ان بی ای در سن ۱۸ سالگی کار هر کسی نیست.ایناست که ارزش کوبی براینت رو اینقد بالا میبره و باعث میشه این همه پول بهش بدن و در صدر پردرامدترین بازیکنای ان بی ای قرار بگیره بعد شما میگی پول مفته.همونطور که هیچ کس فک نمیکرد بازیکنی که به عنوان نفر ۱۳ ان بی ای درفت در پایان دوران ورزشیش به عنوان یکی از ۵ بازیکن برتر تاریخ ازش یاد بکنن همونطورم کوبی در حالی که هیچ کس فک نمیکنه به ششمین قهرمانیش برسه شک نکن که میرسه.حضور کوبی در ان بی ای از همه لحاظ به سود این لیگ هم از لحاظ بیننده تلویزیونی و هم از لحاظ تماشاگرانی که به ورزشگاه میرن

  4. حمیدرضا گفت:

    حق با دوستمونه کوبی دیگه تموم شده خیلی وقت هم است که تموم شده

  5. erfan24 گفت:

    Rast migin in poole mofto bayad bedan be shoma dota

  6. reza گفت:

    دوستان عزیز.پول هایی که به بازیکنان می دن بر اساس سابقه ،مدت بازی برای باشگاه و ستاره بودنه .شما که اطلاعات ندارید چرا نظر عجیب میدین.لبران که لبرانه میدونه کوبی حقشه که این قدر بگیره. کل عمرشو داره برای لیکرز میذاره

  7. erfan24 گفت:

    Aha reza man ke midoonam va kobe kheili ghabool daram be ina begoo ke tez midan

  8. من به این خدای بالای سرم قسم میخورم که کوبی دیگه قهرمان ان بی ای نمیشه عمرا که بشه.
    فقط جیمز

  9. مهدی گفت:

    عشق است کوبی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *