نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

هفته یازدهم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال، امروز با انجام ۶ بازی انجام شد و در مهمترین بازی ها، تیم های دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندر امام و ذوب آهن اصفهان حریفان خود را شکست دادند.
مهران شاهین طبع و شاگردانش در دانشگاه آزاد، با برتری مقابل افرا خلیج فارس، نیم فصل را با پیروزی به اتمام رساندند. دانشگاه آزاد در این دیدار خانگی با نتیجه ۷۱ یز ۶۴ افرا را مغلوب کرد. ابراهیم توماس از دانشگاه آزاد در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با تاثیرگذاری مثبت ۲۰، موثرترین بازیکن این بازی بود.
پتروشیمی بندر امام در خانه میزبان مهرام بود؛ مسابقه ای که یاد آور فینال فصل گذشته رقابت ها بود. پتروشیمی در این مسابقه با نتیجه ۸۰ بر ۶۸ مهرام را از پیش رو برداشت تا مهرامی ها اولین شکست فصل را تجربه کنند. ارسلان کاظمی از پتروشیمی با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۳ بلاک شات، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، بهترین بازیکن این مسابقه بود. البته این بازیکن ۷ بار نیز توپ را لو داد. سعید داورپناه از مهرام هم توانست ۱۸ امتیاز برای تیمش کسب کند.
تیم های همشهری فولاد ماهان و ذوب آهن در سالن مخابرات اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵۰ بر ۴۳ به سود ذوب آهن پایان یافت.
نتایج هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

دانشگاه آزاد تهران

۶۴-۷۱

افرا خلیج فارس

پتروشیمی بندر امام

۶۸-۸۰

مهرام تهران

شهرداری گرگان

۷۰-۷۷

همیاری زنجان

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۵۵-۶۹

هفت الماس قزوین

فولاد ماهان سپاهان

۵۰-۴۳

ذوب آهن اصفهان

نیروی زمینی تهران

۷۲-۷۴

استقلال زرین قشم

نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال از ۱۶ دی آغاز می شود و برنامه هفته دوازدهم رقابت ها که در این روز برگزار خواهد شد، به شرح زیر است. البته قبل از آغاز نیم فصل دوم، باید دو مسابقه معوقه هفته اول رقابت ها برگزار گردد که باید منتظر اعلام تاریخ این دو مسابقه از سوی فدراسیون باشیم.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

افرا خلیج فارس

۱۵

فولاد ماهان سپاهان

ذوب آهن اصفهان

۱۶

پتروشیمی بندر امام

همیاری زنجان

۱۶

مهرام تهران

هفت الماس قزوین

۱۶

شهرداری گرگان

استقلال زرین قشم

۱۶

صنایع پتروشیمی ماهشهر

نیروی زمینی تهران

۱۷

دانشگاه آزاد تهران

منبع عکس : خبرگزاری مهر

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *