نتایج رقابت های NBA در ۲۲ فوریه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های NBA در 22 فوریه 2014

رقابت های NBA در ۲۲ فوریه ۲۰۱۴ با برگزاری هشت مسابقه پیگیری شد. شکست ممفیس و نیویورک و پیروزی واشنگتن و گلدن استیت، از مهمترین نتایج بازی های امروز بود.
در یکی از رقابت های امروز شارلوت بابکتز در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۸۹ ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت. کمبا واکر از بابکتز با کسب ۳۱ اکتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن این میدان بود.
اسلم دانک نِنِه در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، موجب پیروزی تیمش برابر پلیکانز شد. واشنگتن در این مسابقه خانگی با نتیجه ۹۴ بر ۹۳، نیو اورلئان را شکست داد. نِنِه با کسب ۳۰ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۷ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد.
آتلانتا هاوکس با پیروزی مقابل نیویورک نیکس، به هشت شکست متوالی خود خاتمه داد. این تیم در سالن فیلیپس آرنا با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۸، نیکس را مغلوب کرد. مایک اسکات و جف تیگ، در این مسابقه به ترتیب ۳۰ و ۲۸ امتیاز برای هاوکس کسب کردند. کارملو انتونی نیز ۳۵ امتیاز برای نیکس به دست آورد.
گلدن استیت واریورز با سه امتیازی کلیدی استفن کری در دقایق پایانی، از سد بروکلین نتز گذشت. گلدن استیت در این مسابقه با نتیجه ۹۳ بر ۸۶، حریف را شکست داد. جرمین اونیل از گلدن استیت در این مسابقه ۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند به دست آورد. گلدن استیت در این مسابقه دیوید لی و آندرو بوگات را در اختیار نداشت.
نتایج رقابت های NBA در ۲۲ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۸۹-۹۲

ممفیس گریزلیز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۳-۹۴

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۸-۱۰۷

نیویورک نیکس

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۱۳-۱۰۲

دالاس ماوریکس

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۰-۱۰۰

ایندیانا پیسرز

دانلود

یوتا جاز

۱۲۱-۱۰۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۸-۱۰۵

بوستون سلتیکس

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۶-۹۳

بروکلین نتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. amir گفت:

    S.curry bazikone khoobiye 4sale too g.s.t….be nazare man in hagheshe hala ke ellis nis shookoofa beshe albate age ellis ham mimoond hala hala nemitoones khoob bedareakhshe vali behtar ke az gst joda shod be nafe curry e ararezooye moafaghiyat daram baraye in team too playoffs be thunder bokhore too confrance gharb fek konam bazi jazabi beshe…ja dare tashakor konam az site khoobetoon

  2. amir گفت:

    Ama rajebe hilario bayad begam denver mimoond betar garche bazikone azad moarefish kardan be khatere moshkelesh ba george karl omidvaram hame chi dar jahat zibatar shodane in lig pish bere

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *