نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه 2014

رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۴ با انجام یازده مسابقه پیگیری شد. در حساس ترین بازی های امروز، تیم های پورتلند، نیویورک و کلیپرز مقابل حریفان خود شکست خوردند و اکلاهما سیتی از سد ممفیس گذشت.
تیم واشنگتن ویزاردز با کسب پیروزی خانگی مقابل پورتلند تریل بلیزرس، برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، تعداد بردها و باخت های فصل خود را برابر کرد. این تیم امروز در سالن ورایزن سنتر با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۰، حریف را مغلوب کرد. جان وال از ویزاردز با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این بازی بود.
پرتاب سه امتیازی ثانیه های پایانی برندون نایت در دیدار تیم های میلواکی و نیویورک، پیروزی را برای میلواکی باکز به ارمغان آورد. سه امتیازی نایت در ۱٫۴ ثانیه مانده به پایان مسابقه وارد سبد نیکس شد تا تیمش این بازی را با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۸ به اتمام برساند. این بازیکن در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. کارملو انتونی و جی.آر. اسمیت نیز به ترتیب ۳۶ و ۳۰ امتیاز برای نیکس کسب کردند.
اکلاهما سیتی تاندر در خانه با نتیجه ۸۶ بر ۷۷، ممفیس گریزلیز را شکست داد. کوین دورنت از اکلاهما در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد تا سی‌امین بازی +۳۰ امتیازی خود در فصل ۲۰۱۳-۱۴ را به ثبت برساند.
دنور ناگتز با سه امتیازی بازر بیتر رندی فوی، با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۵، میهمان خود لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. کنف فرید از دنور در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات کسب کرد. بلیک گریفین از کلیپرز با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این میدان بود.
نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۷۹-۹۸

اورلاندو مجیک

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۹۰-۱۰۰

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۲-۱۰۸

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میامی هیت

۹۶-۱۰۲

دیترویت پیستونز

دانلود

میلواکی باکز

۹۸-۱۰۱

نیویورک نیکس

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۰۲-۹۵

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۷۷-۸۶

ممفیس گریزلیز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۷-۱۲۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۵-۱۱۶

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

یوتا جاز

۹۴-۷۹

تورنتو رپتورز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۷۰-۹۹

شیکاگو بولز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. saeed گفت:

    سلام.
    چرابازیها رو نمیذارید
    همیشه زود میذاشتید
    لطفا تو یه پارت بذاریدو چهارپارته نذارید

  2. amir گفت:

    Az shakhse mohtarme modir site khaheshmandam bazihara be hamin soorat ke has manzoor 4parte bemanad dastkhoshe taghirat nagardad ba tashakor

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *