نتایج رقابت های ان بی ای در ۹ مارس

حامد حدادی (Hamed Haddadi)

در مهمترین رقابت های ان بی ای در ۹ مارس تیم های آتلانتا و گلدن استیت متحمل شکست های خانگی شدند و نیویورک و فینیکس حریفان خود را از پیش رو برداشتند.در یکی از بازی های امروز آتلانتا هاوکس در خانه با نتیجه ۸۰ بر ۹۳ مغلوب بروکلین نتز شد.بروک لوپز از بروکلین با کسب ۱۸ امتیاز،۹ ریباند،۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات،یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود.
نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۴ میهمان خود یوتا جاز را در هم کوبید.جی آر اسمیفت از نیکس توانست در این مسابقه ۲۴ امتیاز،۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد تا نبود کارملو آنتونی و آماری استادمایر کمتر احساس شود.
فینیکس سانز با بازی خوب حامد حدادی موفق شد در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۷ بر ۱۰۵ هیوستون راکتز را مغلوب کند.حامد در این مسابقه ۲۸ دقیقه و ۱۳ ثانیه برای فینیکس بازی کرد که بیشترین زمانی است که در دوران بازیش در NBA در یک بازی در زمین حضور داشته است.حامد در این دیدار موفق به کسب ۱۱ ریباند،۶ امتیاز،۳ بلاک شات و ۱ توپ ربایی شد.حدادی در این مسابقه در دو فاکتور ریباند و بلاک شات،بهترین بازیکن تیمش بود.کسب ۳۸ امتیاز توسط جیمز هاردن نیز نتوانست مانع سی امین شکست هیوستون راکتز در این فصل از رقابت ها شود.
و سرانجام در آخرین بازی امروز گلدن استیت واریورز در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۳ مغلوب میلواکی باکز شد.برندون جنینگز از باکز با کسب ۳۱ امتیاز،۱۰ پاس منجر به گل و ۳ ریباند،امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
نتایج و هایلایت رقابت های ان بی ای در ۹ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

آتلانتا هاوکس

۹۳-۸۰

بروکلین نتز

دانلود

نیویورک نیکس

۸۴-۱۱۳

یوتا جاز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۷-۱۰۴

شارلوت بابکتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۸۵-۹۶

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

دنور ناگتز

۸۸-۱۱۱

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۵-۱۰۷

هیوستون راکتز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۳-۹۳

میلواکی باکز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *