نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۳ فوریه ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان بی ای در 23 فوریه 2014

در مهمترین مسابقات ان بی ای در ۲۳ فوریه ۲۰۱۴، تیم های کلیپرز، هیت،نتز و بلیزرس حریفان خود را شکست دادند.
لس آنجلس کلیپرز با پیروزی مقابل اکلاهما سیتی ثاندر، سی و هشتمین برد فصل خود را کسب کرد. ثاندر امروز میزبان کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۲۵ مغلوب حریف شد. جمال کرافورد از کلیپرز با کسب ۳۶ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کوین دورنت از اکلاهما نیز در این مسابقه ۴۲ امتیاز کسب کرد.
میامی هیت بدون حضور لبرون جیمز، با نتیجه ۹۳ بر ۷۹ شیکاگو بولز را شکست داد. لبرون که در مسابقه قبل دچار شکستگی بینی شده بود در این مسابقه غایب بود. دوین وید در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد تا سیصدمین پیروزی اریک اسپولسترا در دوران سرمربیگری اش در NBA به ثبت برسد.
لس آنجلس لیکرز در حضور ۱۸۹۹۷ تماشاچی حاضر در سالن استیپلز سنتر، متحمل شکست دیگری شد. این تیم با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۸ مغلوب بروکلین نتز گردید. درون ویلیامز از نتز با کسب ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی، ستاره این بازی بود. بازیکنان نتز در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۵ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.
پورتلند تریل بلیزرس در شبی که لامارکوس آلدریج را در اختیار نداشت، با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۷ مینسوتا تیمبرولوز را از پیش رو برداشت. آلدریج به دلیل کشیدگی عضله ران چپ در این مسابقه غایب بود. دیمین لیلارد از بلیزرس در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.
نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اکلاهما سیتی تاندر

۱۲۵-۱۱۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

میامی هیت

۷۹-۹۳

شیکاگو بولز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۶-۸۳

واشنگتن ویزاردز

دانلود

تورنتو رپتورز

۹۰-۱۰۵

اورلاندو مجیک

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۹-۹۵

ساکرامنتو کینگز

دانلود

فینیکس سانز

۱۱۵-۱۱۲

هیوستون راکتز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۸-۱۰۲

بروکلین نتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۷-۱۰۸

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. amir گفت:

    چیزی که برام جالب بود حضور تقریبا بیست هزار نفری در استپلس سنتر خیلی تماشگرهاش بی سر صدا بودن …به نظر من تیم دست مایک بران می موند شاید می تونستیم شاهد این تیم پر افتخار در پلی آف می بودیم…اگه فیل جکسون بر میگشت شاید اصلا شاهد قهرمانی این تیم در این فصل بودیم….لیکرز سرمربی خوبی نداره اکنون متاسفم از این بابت کیفیت لیگ هم اومده پایین…

  2. nima گفت:

    مصدومیت لبرون جدیه؟؟تا کی نمیتونه بازی کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *