نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۵ مارس

لبرون جیمز (LeBron James)-جمیر نلسون (Jameer Nelson)

در مهمترین رقابت های ان بی ای در ۲۵ مارس،تیم های ممفیس و دنور مغلوب حریفان خود شدند و میامی میزبان خود را مغلوب کرد.در یکی از مسابقات امروز واشنگتن ویزاردز در روز طلایی جان وال،با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۴ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد.وال در این دیدار ۴۷ امتیاز،۸ پاس منجر به گل و ۷ ریباند به دست آورد تا بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را کسب کرده باشد.
میامی هیت که برای دومین بازی متوالی گارد خود،دوین وید را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۴ میزبان خود اورلاندو مجیک را پشت سر گذاشت تا بردهای متوالی خود را به عدد ۲۷ برساند.لبرون جیمز از هیت با کسب ۲۴ امتیاز،۱۱ پاس منجر به گل و ۹ ریباند،تنها یک ریباند دیگر نیاز داشت تا تریپل دابل کند.
نیواورلئان هورنتز در خانه با نتیجه ۱۱۰ بر ۸۶ دنور ناگتز را در هم کوبید تا به ۱۵ برد پی در پی ناگتز پایان دهد.برایان رابرتس از هورنتز با کسب ۱۸ پاس منجر به گل،۱۳ امتیاز و ۵ ریباند،موثرترین بازیکن تیمش در این بازی بود.ناگتز در این مسابقه برای سومین بازی متوالی تای لاوسون را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت.
نتایج و هایلایت رقابت های NBA در ۲۵ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۹۴-۱۰۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۸-۹۴

میامی هیت

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۴-۱۰۰

آتلانتا هاوکس

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۸۶-۱۱۰

دنور ناگتز

دانلود

یوتا جاز

۹۱-۱۰۷

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۳-۱۰۹

لس آنجلس لیکرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *