نتایج لیگ ان بی ای در ۱۲ مارس

دوایت هاوارد (Dwight Howard)

شکست سلتیکس و پیروزی لیکرز،میامی و مینسوتا،از مهمترین نتایج لیگ ان بی ای در ۱۲ مارس بود.در یکی از مسابقات امروز شارلوت بابکتز در خانه با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۴ بوستون سلتیکس را مغلوب کرد تا پس از ۱۰ باخت متوالی،صاحب یک پیروزی شود.در این مسابقه جرالد هندرسون از بابکتز با کسب ۳۵ امتیاز،۳ پاس منجر به گل و ۲ ریباند،امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.داک ریورز در این مسابقه از پاول پیرس در ترکیب بوستون استفاده نکرد.
اورلاندو مجیک در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۱۰۶ مغلوب لس آنجلس لیکرز شد.دوایت هاوارد در اولین بازگشت خود به شهر اورلاندو نمایش خیره کننده ای داشت.این بازیکن در این بازی ۳۹ امتیاز،۱۶ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.بازیکنان مجیک سعی کردند با پیاده کردن روش Hack-a-Shaq روی این بازیکن،در این دیدار پیروز شوند که منجر شد هاوارد ۳۹ بار در این مسابقه پشت خط پرتاب پنالتی قرار گیرد.البته این سیستم زیاد موفق نبود زیرا هاوارد ۲۵ پرتاب خود را وارد سبد کرد.
میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا با نتیجه ۹۸ بر ۸۱ آتلانتا هاوکس را شکست داد تا همچنان به پیروزی های متوالی خود ادامه دهد.دوین وید از میامی با کسب ۲۳ امتیاز،۶ پاس منجر به گل،۵ توپ ربایی و ۴ ریباند،بهترین بازیکن این مسابقه بود.
و سرانجام مینسوتا تیمبرولوز با تریپل دابل ریکی روبیو،با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۳ سن آنتونیو اسپورز را از پیش رو برداشت.روبیو با کسب ۲۱ امتیاز،۱۳ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل در این مسابقه،نخستین تریپل دابل خود در NBA را به ثبت رساند.اسپورز در این مسابقه تونی پارکر،تیم دانکن و کاواهی لئونارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
نتایج و هایلایت بازی های ان بی ای در ۱۲ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۷۴-۱۰۰

بوستون سلتیکس

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۰۶-۹۷

لس آنجلس لیکرز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۰-۹۵

واشنگتن ویزاردز

دانلود

بروکلین نتز

۹۸-۱۰۸

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

میامی هیت

۸۱-۹۸

آتلانتا هاوکس

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۵-۱۰۸

دالاس ماوریکس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۸۳-۱۰۷

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۲-۹۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *