نتایج ان بی ای در روز ۱۰ مارس

دانک دی آندره جردن-بسکتبال NBA

در مهمترین بازی های لیگ ان بی ای در روز ۱۰ مارس،مدعیان قهرمانی حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از مسابقات امروز اکلاهما سیتی تاندر در خانه با نتیجه ۹۱ بر ۷۹ بوستون سلتیکس را شکست داد.کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۲۳ امتیاز،۱۱ ریباند و ۴ پاس منجر به گل،پر امتیازترین بازیکن این دیدار بود.
لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ شیکاگو بولز را مغلوب کرد.دوایت هاوارد از لیکرز با کسب ۱۶ امتیاز،۲۱ ریباند و ۴ بلاک شات،نقش به سزایی در کسب این پیروزی داشت.لیکرز با کسب این برد،تعداد پیروزی های خود در رقابت های این فصل را به عدد ۳۳ رساند.
میامی هیت با کسب پیروزی ۱۰۵ بر ۹۱ مقابل ایندیانا پیسرز در خانه،تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۱۸ رساند و رکورد دار بردهای پشت سر هم در این فصل از رقابت ها شد.ماریو چالمرز،گارد راس هیت،در این دیدار ۲۶ امتیاز،۷ ریباند،۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.این بازیکن ۵ پرتاب از ۶ پرتاب سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد.
و سرانجام لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۲۹ بر ۹۷ دیترویت پیستونز را در هم کوبید.کریس پاول از کلیپرز با کسب ۲۰ امتیاز،۱۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی،یکی از دلایل چهل و پنجمین برد تیمش در این فصل از رقابت ها بود.در این دیدار دی آندره جردن از کلیپرز روی پاس الی اوپ کریس پاول اسلم دانک زیبایی اجرا کرد که می توانید ویدئوی آن را از اینجا دانلود کنید.
نتایج و هایلایت مسابقات ان بی ای در روز دهم مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اکلاهما سیتی تاندر

۷۹-۹۱

بوستون سلتیکس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۸۱-۹۰

شیکاگو بولز

دانلود

تورنتو رپتورز

۹۶-۱۰۰

کلیولند کاوالیرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۱-۹۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میامی هیت

۹۱-۱۰۵

ایندیانا پیسرز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۹۶-۹۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۰-۷۷

دالاس ماوریکس

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۱۵-۱۱۳

میلواکی باکز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۹۷-۱۲۹

دیترویت پیستونز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *