نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۵ مارس

مسابقه واشنگتن ویزاردز و نیواورلئان هورنتز-بسکتبال NBA

پیروزی خارج از خانه لیکرز و میامی و شکست فینیکس و ممفیس از مهمترین نتایج بسکتبال ان بی ای در ۱۵ مارس بود.در یکی از بازی های امروز لس آنجلس لیکرز میهمان ایندیانا پیسرز بود که در پایان با نتیجه ۹۹ بر ۹۳ این تیم را شکست داد.استیو بلیک از لیکرز با کسب ۱۸ امتیاز،۷ پاس منجر به گل،۶ ریباند،۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات،موثر ترین بازیکن تیمش در این بازی بود.کوبی برایانت به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در بازی قبلی تیمش،تنها ۱۲ دقیقه در این مسابقه به میدان رفت.
آتلانتا هاوکس در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۴ فینیکس سانز را مغلوب کرد.جاش اسمیفت از آتلانتا در این مسابقه ۱۷ امتیاز،۱۱ ریباند،۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش سی و ششمین برد فصل را به دست آورد.حامد حدادی در این مسابقه ۱۹ دقیقه و ۲۴ ثانیه برای فینیکس بازی کرد و موفق به کسب ۸ ریباند،۵ امتیاز،۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی شد.
میامی هیت با نتیجه ۱۰۷ بر ۹۴ میزبان خود میلواکی باکز را شکست داد تا به بیست و یکمین برد متوالی خود دست یابد.لبرون جیمز از میامی با کسب ۲۸ امتیاز،۱۰ ریباند و ۷ پاس منجر به گل،ستاره تیمش در این بازی بود.
و سرانجام دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۸۷ بر ۸۰ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد تا به یازدهمین برد متوالی خود دست یابد.در ۳۰ سال اخیر این اولین بار است که دنور در ۱۱ بازی پشت سر هم پیروز می شود.کوستا کوفوس از دنور در این مسابقه ۱۸ امتیاز،۱۶ ریباند و ۳ بلاک شات برای تیمش کسب کرد.
نتایج و ویدئوهای بسکتبال NBA در ۱۵ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۷۸-۹۲

شارلوت بابکتز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۷-۹۶

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۹-۹۳

لس آنجلس لیکرز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۴-۱۰۷

فینیکس سانز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۰-۱۰۸

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۰۴-۱۱۷

اورلاندو مجیک

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۷-۹۴

میامی هیت

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۶-۹۶

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دنور ناگتز

۸۰-۸۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۱۳-۹۵

شیکاگو بولز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *