نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در ۲۳ مارس ۲۰۱۴

جرت جک

پیروزی رپتورز و شکست مینسوتا، دالاس و نیویورک، از مهمترین نتایج رقابت های NBA در ۲۳ مارس ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال تورنتو رپتورز در حالی که در لحظاتی از مسابقه ۱۴ امتیاز از آتلانتا عقب بود، در پایان با نتیجه ۹۶ بر ۸۶، حریف خود را شکست داد. کایل لوری از رپتورز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.
مینسوتا تیمبرولوز با وجود درخشش کوین لاو، با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۲۷، مغلوب میهمان خود فینیکس سانز شد. کوین لاو در این دیدار ۳۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. مارکیف موریس از سانز که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ بلاک شات به ثبت رساند.
بروکلین نتز در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۹، میزبان خود دالاس ماوریکس را پشت سر گذاشت. جو جانسون از نتز با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این بازی بود. شش امتیاز نتز در وقت اضافه توسط جانسون کسب شد.
نیویورک نیکس با قبول شکست خانگی مقابل کلیولند کاوالیرز، پس از هشت برد متوالی سرانجام طعم شکست را چشید. نیکس در این مسابقه با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۶ مغلوب حریف شد. جرت جک از کاوالیرز با کسب ۳۱ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.
نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در ۲۳ مارس ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۸۶-۹۶

آتلانتا هاوکس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۲۷-۱۲۰

فینیکس سانز

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۲-۱۰۵

واشنگتن ویزاردز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۷-۱۲۴

میلواکی باکز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۷-۱۰۴

بروکلین نتز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۶-۱۰۰

کلیولند کاوالیرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۹۴-۱۰۳

اورلاندو مجیک

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *