نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در ۲۱ مارس ۲۰۱۴

عکس بسکتبال

در مهمترین بازی های ان بی ای در ۲۱ مارس ۲۰۱۴، تیم های ایندیانا، اکلاهما سیتی، بروکلین و میامی، حریفان خود را پشت سر گذاشتند.
پاول جرج با کسب دومین تریپل دابل دوران بازی خود در ان بی ای، به ایندیانا پیسرز برای پیروزی بر شیکاگو بولز کمک کرد. ایندیانا امروز در خانه پذیرای شیکاگو بولز بود و موفق شد با نتیجه ۹۱ بر ۷۹ حریف خود را مغلوب کند. پاول جرج در این مسابقه ۱۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل کسب کرد. نکته جالب اینکه تنها ۶ امتیاز ایندیانا در این دیدار، از شوت های ۳ امتیازی کسب شد.
اکلاهما سیتی تاندر در مسابقه ای نزدیک که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۸، میزبان خود تورنتو رپتورز را شکست داد. کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۵۱ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، عملکرد خیره کننده ای در این مسابقه داشت. راسل وستبروک از اکلاهما که در این فصل از رقابت ها با مصدومیت های زانو دست به گریبان بوده است، در کوارتر سوم این مسابقه باز هم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
بروکلین نتز برای رسیدن به سی و ششمین پیروزی فصل، بوستون سلتیکس را پشت سر گذاشت. نتز امروز در خانه میزبان سلتیکس بود و این بازی را با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۸ به سود خود خاتمه داد. جو جانسون از نتز با ۲۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکا تیمش در این مسابقه بود. جانسون در این دیدار ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان نتز در این بازی ۴۴ شوت از ۷۸ اقدام خود را وارد سبد کردند.
میامی هیت در خانه با نتیجه ۹۱ بر ۸۶، ممفیس گریزلیز را شکست داد. لبران جیمز از هیت در این بازی ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند. تلاش های زک رندولف برای جلوگیری از شکست تیمش در این مسابقه بی فایده بود؛ رندولف در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.
نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در ۲۱ مارس ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۷۹-۹۱

شیکاگو بولز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۹۳-۹۲

نیویورک نیکس

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۱۹-۱۱۸

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۱۱-۱۰۵

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

بروکلین نتز

۹۸-۱۱۴

بوستون سلتیکس

دانلود

میامی هیت

۸۶-۹۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۶-۱۲۲

دنور ناگتز

دانلود

فینیکس سانز

۹۲-۹۸

دیترویت پیستونز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۹-۷۹

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۷-۱۰۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    احمد جان عیدت مبارک و واقعا خسته نباشی. عالی بود.
    فقط خیلی ناراحتم که وست بروک دوباره مصدوم شد. البته خودش اعلام کرده که چیز خاصی نیست ولی می ترسم اگه اینجوری پیش بره مثل پارسال پلی آف رو از دست بده.

  2. رضا گفت:

    با سلام خدمت همه ی دوستان.سال نو رو به همتون تبریک میگم
    یکی این کوین دورنت رو بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *