نتایج بازی های لیگ NBA در هفدهم مارس ۲۰۱۴

درون ویلیامز

پیروزی ایندیانا و بروکلین و شکست شیکاگو و کلیپرز، از مهمترین نتایج بازی های لیگ NBA در هفدهم مارس ۲۰۱۴ بود.
تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با قبول شکست مقابل ایندیانا پیسرز، یکی از بدترین رکوردهای تاریخ خود را به ثبت رساند. سیکسرز امروز میهمان ایندیانا بود و با نتیجه ۹۰ بر ۹۹ مغلوب حریف شد تا بیست و یکمین شکست متوالی خود را ثبت کند. ۲۱ باخت متوالی در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد و پیسرز، پنجاهمین برد خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. از فصل ۲۰۰۳-۰۴ این اولین بار است که ایندیانا در فصل عادی رقابت ها به رکورد ۵۰ برد می رسد.
بروکلین نتز با پیروزی مقابل فینیکس سانز در خانه، نهمین برد متوالی خانگی خود را به ثبت رساند. درون ویلیامز و هم تیمی هایش در نتز با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۵ حریف خود را شکست دادند. ویلیامز در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد. بازیکنان نتز در این دیدار ۵۸٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.
اکلاهما سیتی تاندر با بازی خوب کوین دورنت و راسل وستبروک، با نتیجه ۹۷ بر ۸۵، میزبان خود، شیکاگو بولز را پشت سر گذاشت. دورنت در این دیدار ۳۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. وستبروک نیز با کسب ۱۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، فاصله چندانی با تریپل دابل نداشت.
در آخرین مسابقه امروز دنور ناگتز با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۰ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد و به ۱۱ برد متوالی این تیم پایان بخشید. شش بازیکن دنور در این دیدار موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند. کریس پاول از کلیپرز نیز با ۲۹ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیمش بود.
نتایج و هایلایت های بازی های لیگ NBA در هفدهم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۷-۸۳

آتلانتا هاوکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۰-۹۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

بروکلین نتز

۹۵-۱۰۸

فینیکس سانز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۷-۸۵

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

هیوستون راکتز

۸۶-۱۲۴

یوتا جاز

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۹-۹۴

بوستون سلتیکس

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۰-۱۱۰

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *