نتایج بازی های NBA در ۱۷ مارس

بلیک گریفین (Blake Griffin)

پیروزی خارج از خانه میامی،اکلاهما و آتلانتا و شکست نیویورک از مهمترین نتایج بازی های NBA در ۱۷ مارس بود.در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در خانه میزبان میامی هیت بود که در پایان با نتیجه ۹۱ بر ۱۰۸ مغلوب حریف شد.دوین وید از میامی با کسب ۲۴ امتیاز،۹ پاس منجر به گل و ۳ ریباند،موثرترین بازیکن میامی در این بازی بود.میامی با کسب این پیروزی تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۲۲ رساند که دومین رکورد پیروزی های پی در پی در تاریخ NBA است.
لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۸۰ نیویورک نیکس را مغلوب کرد.کریس پاول از کلیپرز با کسب ۲۰ امتیاز،۸ پاس منجر به گل و ۴ ریباند،امتیازآورترین بازیکن تیمش در این بازی بود.نیکس در این مسابقه نیز کارملو آنتونی و تایسون چندلر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
اکلاهما سیتی تاندر که میهمان دالاس ماوریکس بود موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ میزبان خود را مغلوب کند.راسل وستبروک از تاندر با کسب ۳۵ امتیاز،۶ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی،یکی از دلایل اصلی پنجاهمین پیروزی فصل تیمش بود.
و سرانجام بروکلین نتز در بارکلیز سنتر میزبان آتلانتا هاوکس بود که نتوانست از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کند و با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۵ مغلوب حریف شد.آل هارفورد از آتلانتا با کسب ۲۲ امتیاز،۱۱ ریباند،۴ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل،بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
نتایج و هایلایت بازی های NBA در ۱۷ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۱۰۸-۹۱

میامی هیت

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۹-۱۱۵

اورلاندو مجیک

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۸۰-۹۳

نیویورک نیکس

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۸-۷۸

گلدن استیت واریورز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۵-۹۷

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۷-۱۰۱

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۵-۹۳

آتلانتا هاوکس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۲-۱۱۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *