نتایج بازی های ان بی ای در چهارم مارس ۲۰۱۴

نتایج بازی های ان بی ای در چهارم مارس 2014

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

شکست صدرنشینان کنفرانس شرق و پیروزی خارج از خانه اسپرز و کلیپرز، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در چهارم مارس ۲۰۱۴ بود.
در یکی از بازی های امروز کلیولند کاوالیرز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که در پایان با نتیجه ۱۰۱ بر ۱۲۲ مغلوب حریف شد. ۶ بازیکن اسپرز در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند. این یازدهمین مسابقه متوالی بود که اندرسون وریژائو از کلیولند، به دلیل مصدومیت آن را از دست داد.
تیم گلدن استیت واریورز با پیروزی مقابل پیسرز در خانه این تیم، برای اولین بار از سال ۲۰۰۷، این تیم را در ایندیانا شکست داد. کلی تامپسون از واریورز ۱۶ امتیاز از مجموع ۲۵ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر چهارم کسب کرد تا به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کند. این بازیکن ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. دیوید وست و پاول جرج از ایندیانا نیز در این مسابقه به ترتیب ۲۷ و ۲۶ امتیاز کسب کردند.
هیوستون راکتس در شبی که دوایت هاوارد چهلمین دابل دابل فصل خود را به ثبت رساند، با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۳، میهمان خود میامی هیت را از پیش رو برداشت. هاوارد در این دیدار ۲۲ امتیاز و ۱۶ ریباند به دست آورد. آخرین بازیکن هیوستون که توانسته بود در یک فصل به مرز ۴۰ دابل دابل برسد، چارلز بارکلی بود که در فصل ۹۷-۹۸ چهل و دو دابل دابل ثبت کرده بود.
سانز در سالن US Airways Center شهر فینیکس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۴ مغلوب حریف شد. مت بارنز از کلیپرز در این بازی ۲۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. بلیک گریفین نیز با ۲۲ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، برای بیستمین بار متوالی حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد که یک رکورد در تاریخ باشگاه کلیپرز محسوب می شود. پیش از این دومینیک ویلکینز، بازیکن سابق این تیم با ۱۹ بازی ۲۰ امتیازی متوالی، در این زمینه رکورد دار بود.
نتایج بازی های ان بی ای در چهارم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۱۲۲-۱۰۱

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۹۸-۹۶

گلدن استیت واریورز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۳-۱۰۶

میامی هیت

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۲-۱۲۵

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۴-۹۶

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۲۵-۱۳۲

لس آنجلس لیکرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. رضا گفت:

    سلام.ادمین جان نتیجه بازی لیکرز برعکس نوشته شده

  2. kobe گفت:

    کلی تامپسون بازیکن گلدن استیت هست که به اشتباه بازیکن ایندیانا نوشتین ادمین جان.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *