آل جفرسون و بلیک گریفین عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA را کسب کردند

آل جفرسون

آل جفرسون از بابکتز و بلیک گریفین از کلیپرز، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند. این دو نفر برای بازی هایی که از ۱۰ تا ۱۶ مارس انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.
آل جفرسون با میانگین ۲۴٫۳ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس) و ۱۱٫۵ ریباند (رتبه ۴ کنفرانس)، شارلوت بابکتز را برای کسب ۴ پیروزی در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن به طور متوسط در هر مسابقه ۳۷٫۷ دقیقه در زمین بود و در سه بازی توانست در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شود. جفرسون در مسابقه روز ۱۲ مارس مقابل ویزاردز که با برتری ۹۸ بر ۸۵ بابکتز پایان یافت، ۱۳ شوت از ۲۰ شوت خود را وارد سبد کرد و توانست ۲۶ امتیاز و ۱۰ ریباند به ثبت برساند.

بلیک گریفین

تیم بسکتبال کلیپرز با کمک بلیک گریفین در بازی های این هفته ۴ پیروزی به دست آورد. این بازیکن در این هفته از رقابت ها متوسط ۲۷ امتیاز (رتبه ۳ کنفرلنس)، ۹٫۳ ریباند (رتبه ۹ کنفرانس)، ۴٫۸ پاس منجر به گل و ۱٫۵ توپ ربایی به دست آورد. گریفین در مسابقات این هفته به طور میانگین ۳۶٫۹ دقیقه در هر بازی حضور داشت که از این نظر در رده هشتم کنفرانس غرب قرار گرفت. او در هر چهار مسابقه هفته ۲۰ امتیاز یا بیشتر کسب کرد و در دو مسابقه نیز توانست به مرز ۳۰ امتیاز برسد. بلیک گریفین در پیروزی ۱۱۱ بر ۹۸ روز ۱۲ مارس تیمش مقابل گلدن استیت، ۳۰ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.
کایل کورور از هاوکس، پاول جرج از پیسرز، مایک کانلی از گریزلیز، انتونی دیویس از پلیکانز، کارملو انتونی و تیم هاردوی جونیور از نیکس و مانو جینوبلی از اسپرز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Edr!s گفت:

    slm mishe lotf konin clip hashon ro ham bezarin

    • admin گفت:

      دوست عزیز برای بهترین بازیکنان هفته کلیپ خاصی منتشر نمیشه. اون بهترین بازیکنان ماه هستن که براشون کلیپ روی سایت NBA قرار میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *