کارملو انتونی و جیمز هاردن عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA را کسب کردند

کارملو انتونی - جیمز هاردن

کارملو انتونی از نیویورک نیکس و جیمز هاردن از هیوستون راکتس، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب را کسب کردند. این دو برای بازی هایی که از سوم تا نهم مارس انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.
کارملو انتونی با ثبت میانگین ۲۹ امتیاز (رتبه ۳ کنفرانس)، ۵٫۳ ریباند، ۴٫۸ پاس منجر به گل و ۲٫۷۵ توپ ربایی (رتبه ۵ کنفرانس)، تیمش را برای ثبت ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن همچنین با متوسط ۳۸٫۷ دقیقه حضور در هر بازی، از این نظر در رده چهارم کنفرانس شرق قرار گرفت. ملو در هر چهار مسابقه این هفته حداقل ۳ پرتاب سه امتیازی وارد سبد کرد و در ۳ بازی سه توپ ربایی انجام داد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۸ بر ۱۰۶ تیمش مقابل مینسوتا در روز پنجم مارس، ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
هیوستون راکتس در این هفته از رقابت ها با رهبری جیمز هاردن ۴ پیروزی کسب کرد؛ برد برابر تیم های قدرتمندی نظیر میامی هیت، ایندیانا پیسرز و پورتلند تریل بلیزرس، از جمله‌ی این پیروزی ها بود. هاردن در مسابقات این هفته متوسط ۳۰٫۳ امتیاز (رتبه ۲ لیگ)، ۶٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۷ کنفرانس) و ۲٫۵ توپ ربایی (رتبه ۳ مشترک کنفرانس) را به دست آورد. این بازیکن با کسب این عنوان، برای دومین بار متوالی عنوان بهترین بازیکن هفته کنفرانس غرب را کسب کرد. او مسابقات این هفته را با کسب ۴۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی در بازی مقابل پورتلند به اتمام رساند.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در این هفته از رقابت ها بودند:
جو جانسون از نتز، آل جفرسون از بابکتز، تای لاوسن از ناگتز، دیوید لی از واریورز، مت بارنز از کلیپرز، جودی میکس از لیکرز، لبرون جیمز از هیت، انتونی دیویس از پلیکانز، جرالد گرین از سانز، کایل لوری از رپتورز و تروا آریزا از ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *