نتایج بسکتبال NBA در دهم مارس ۲۰۱۴

کارملو انتونی

پیروزی نتز، هیت و کلیپرز و هفدهمین شکست متوالی سیکسرز، از مهمترین نتایج بسکتبال NBA در دهم مارس ۲۰۱۴ بود.
بروکلین نتز با پیروزی مقابل تورنتو رپتورز، هشتمین برد خانگی متوالی خود را به دست آورد. این تیم امروز در سالن بارکلیز سنتر پذیرای رپتورز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۷، حریف خود را مغلوب کند. پنج بازیکن نتیز در این مسابقه توانستند امتیازات خود را دو رقمی کنند. به ثمر رسیدن ۱۱ شوت از ۲۰ شوت سه امتیاز بازیکنان نتز، از عوامل پیروزی این تیم در این دیدار بود.
میامی هیت با پیروزی مقابل واشنگتن ویزاردز، به عنوان دومین تیم لیگ جواز حضور در مرحله پلی آف رقابت ها را کسب کرد. هیت در این دیدار خانگی با نتیجه ۹۹ بر ۹۰ حریف خود را از پیش رو برداشت. لبران جیمز از هیت در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.
نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۰ فیلادلفیا سونی سیکسرز را مغلوب کرد. این شکست، هفدهمین باخت متوالی سیکسرز بود. کارملو انتونی در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در این مسابقه، تریپل دابل کرد. نیکس در این مسابقه تایسون چندلر را در اختیار نداشت.
لس آنجلس کلیپرز با بازی خوب بلیک گریفین با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۵، فینیکس سانز را شکست داد تا هشتمین برد متوالی خود را ثبت کند. گریفین در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه مانده به پایان بازی با انجام ششمین خطا، مجبور به ترک زمین شد.
نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در دهم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۸-۱۰۵

دنور ناگتز

دانلود

بروکلین نتز

۹۷-۱۰۱

تورنتو رپتورز

دانلود

میامی هیت

۹۰-۹۹

واشنگتن ویزاردز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۱۰-۱۲۳

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

میلواکی باکز

۹۸-۱۰۵

اورلاندو مجیک

دانلود

یوتا جاز

۱۱۲-۱۱۰

آتلانتا هاوکس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۵-۱۱۲

فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. حمید گفت:

    احمد اقا ممنون میشم لینک مستقیم برا دانلود کامل بازی بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *