نتایج ان‌بی‌ای در نهم مارس ۲۰۱۴

نتایج ان‌بی‌ای در نهم مارس 2014

مسابقات ان‌بی‌ای در نهم مارس ۲۰۱۴ با برگزاری نه مسابقه دنبال شد. شکست میامی، اکلاهما سیتی، پورتلند و ایندیانا از مهمترین نتایج بازی های امروز بود.
در یکی از مسابقات امروز شیکاگو بولز در یونایتد سنتر میزبان میامی هیت بود. حاصل تلاش دو تیم در وقت معمول بازی، کسب نتیجه ۸۶ بر ۸۶ بود. بولز در وقت اضافه با نتیجه ۹ بر ۲ پیروزی شد تا بازی با نتیجه ۹۵ بر ۸۸ به سود این تیم پایان یابد. جواکیم نواه از بولز در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۷ پاس منجر به گل و ۵ بلاک شات به دست آورد.
لس آنجلس لیکرز با درخشش جودی میکس با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۰، میهمان خود اکلاهما سیتی تاندر را شکست داد. میکس با کسب ۴۲ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در ان‌بی‌ای را به ثبت رساند. این بازیکن ۲ ریباند و ۴ توپ ربایی نیز کسب کرد. کوین دورنت از تاندر با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، ششمین تریپل دابل خود در بسکتبال NBA را ثبت کرد.
جیمز هارن با کسب ۴۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی در بازی تیمش مقابل پورتلند، علاوه بر کمک به پیروزی تیمش، نام خود را در کنار نام مایکل جردن قرار داد. این دو تنها بازیکنانی هستند که از فصل ۱۹۸۵-۸۶ توانسته اند چنین رکوردی ثبت کنند. هیوستون راکتس در این دیدار که یک وقت اضافه داشت موفق شد با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۱۳ پورتلند تریل بلیزرس را مغلوب کند.
چهارمین شکست متوالی ایندیانا پیسرز به دست دالاس ماوریکس رقم خورد. از فصل ۲۰۱۱-۱۲ این اولین بار است که ایندیانا در ۴ بازی متوالی بازنده از زمین خارج می شود. ماوریکس در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۴، صدرنشین کنفرانس شرق را از پیش رو برداشت. مونتی الیس و دون هریس از دالاس، هر کدام ۲۰ امتیاز در این دیدار کسب کردند.
نتایج ان‌بی‌ای در نهم مارس ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شیکاگو بولز

۸۸-۹۵

میامی هیت

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۰-۱۱۴

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۰۷-۱۱۱

دنور ناگتز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۱۱-۱۱۸

دیترویت پیستونز

دانلود

بروکلین نتز

۸۹-۱۰۴

ساکرامنتو کینگز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۱۳-۱۱۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۱-۱۰۴

تورنتو رپتورز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۴-۱۰۵

ایندیانا پیسرز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۷-۱۱۳

فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    احمد آقا خسته نباشی. میگم این نوآه بدجوری به خودباوری رسیده ها!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *