نتایج ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۴

نتایج ان بی ای در هشتم مارس 2014

مسابقات ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۴ با برگزاری شش بازی پیگیری شد. شکست خانگی کلیولند و پیروزی ممفیس و کلیپرز از مهمترین نتایج امروز ان بی ای بود.
در یکی از مسابقات امروز کلیولند کاوالیرز در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۱۰۷ مغلوب نیویورک نیکس شد. کارملو انتونی از نیکس در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. همان طور که پیش تر اعلام شده بود، تیم کلیولند در مراسمی که بین دو نیمه این بازی برگزار شد، پیراهن شماره ۱۱ زیدروناس ایلگاوسکاس را بازنشسته کرد. لبرون جیمز از هیت که ۸ فصل هم تیمی ایلگاوسکاس در کاوالیرز بود در این مراسم حضور داشت.
ممفیس گریزلیز با پیروزی مقابل شارلوت بابکتز در خانه، ششمین برد متوالی خانگی را کسب کرد. ممفیس در این مسابقه با نتیجه ۱۱۱ بر ۸۹ حریف خود را مغلوب کرد. مایک کانلی از ممفیس با کسب ۲۰ امتیاز، در صدر لیست امتیاز آورترین بازیکنان این مسابقه قرار گرفت. این بازیکن، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد.
در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز موفق شد در مسابقه ای نزدیک، میهمان خود آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد. در حالی که جف تیگ از هاوکس این فرصت را داشت تا با به ثمر رساندن دو پرتاب پنالتی خود بازی را به وقت اضافه بکشاند، یکی از پرتاب های خود را از دست داد تا بازی با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۸ به سود کلیپرز خاتمه یابد. بلیک گریفین از کلیپرز در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.
نتایج ان بی ای در هشتم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۱۰۷-۹۷

نیویورک نیکس

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۴-۹۲

یوتا جاز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۸۹-۱۱۱

شارلوت بابکتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۲-۱۲۱

اورلاندو مجیک

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۴-۱۰۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۸-۱۰۹

آتلانتا هاوکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *