نتایج و هایلایت های بازی های NBA در بیستم مارس ۲۰۱۴

کلی تامپسون

بازی های NBA در بیستم مارس ۲۰۱۴ با انجام چهار دیدار پیگیری شد و تیم های تاندر، راکتس، تریل بلیزرس و واریورز حریفان خود را شکست دادند.
تیم اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی مقابل کلیولند کاوالیرز، پنجاهمین برد فصل خود را ثبت کرد. تاندر امروز میهمان کلیولند کاوالیرز بود و توانست با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۵، حریف خود را مغلوب کند.کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، ستاره این بازی بود. راسل وستبروک از اکلاهما جهت استراحت دادن به زانوهایش، در این مسابقه حضور نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)
هیوستون راکتس در سالن تویوتا سنتر پذیرای مینسوتا تیمبرولوز بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۰۶ از سد حریف خود بگذرد. جیمز هاردن از راکتس در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. البته این بازیکن با ۷ ترن اُور، تقریبا نیمی از توپ های لو داده شده راکتس را نیز به خود اختصاص داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
پورتلند تریل بلیزرس با کمک بازیکنان گارد خود؛ وسلی متیوس و دیمین لیلارد، با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۳، میهمان خود واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد. متیوس با ۲۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه لقب گرفت. دیمین لیلارد نیز توانست ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل کسب کند. بازیکنان پورتلند در این دیدار ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. مارچین گرتات از واشنگتن به دلیل درد کمر در این دیدار غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
آخرین بازی امروز که در شهر اُکلند ایالت کالیفرنیا برگزار شد با برتری گلدن استیت پایان یافت. گلدن استیت واریورز در این مسابقه با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۰، میزبان خود میلواکی باکز را شکست داد. استفن کری از واریورز در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد. واریورز با کسب این برد، اختلاف بردها و باخت های خود را به عدد ۱۸ رساند. در بیست سال اخیر این اولین بار است که تعداد بردهای گلدن استیت در فصل عادی، ۱۸ عدد از تعداد باخت های این تیم بیشتر شده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. نیما گفت:

    ببخشید سال دیگه لبرون جیمز بازیکن ازاد اعلام میشه

    • admin گفت:

      طبق قرارداد لبرون جیمز، این بازیکن در صورتی که تمایل داشته باشه می تونه در پایان فصل جاری (۲۰۱۳-۱۴) بازیکن آزاد بشه.

  2. علی گفت:

    سال نو را به شما تبریک می گم امیدوارم امسال و سال های دیگر هم بسکتبال ۹۸ فعال باشد و روز به روز به تعداد کاربرانش اضافه شود!

  3. رضا گفت:

    سلام سال نو مبارک
    دوتا درخواست داشتم:
    یکی اینکه با نزدیک شدن رقابت های پلی آف لطفا بازی های حساس را با کیفیت خوب برای دانلود حتما بذارین…
    و بعد از اتمام آن بین فصل… بازی های تاریخی جردن و برایانت را اگه میتونین برای دانلود بگذارین… ممنون و تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *