نتایج بازی های NBA در بیستم فوریه ۲۰۱۴

نتایج بازی های NBA در بیستم فوریه 2014

بازی های NBA در بیستم فوریه ۲۰۱۴ با انجام سه مسابقه پیگیری شد. در مسابقات امروز، تیم های دنور، میامی و گلدن استیت، حریفان خود را مغلوب کردند.
میلواکی باکز با قبول شکست خانگی مقابل دنور ناگتز، چهل و چهارمین شکست فصل خود را ثبت کرد. باکز تنها تیم NBA در این فصل از رقابت هاست که نتوانسته در دو بازی پی در پی پیروز میدان باشد. کنف فرید از دنور با کسب ۲۶ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این مسابقه بود. فروارد دنور در این دیدار ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
میامی هیت در شب مصدومیت لبرون جیمز، با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۱، میزبان خود اکلاهما سیتی را از پیش رو برداشت. جیمز در حالی که حدود ۶ دقیقه به پایان بازی زمان باقی بود به سمت سبد حریف پرواز کرد؛ برخورد دست سرج ایباکا به بینی جیمز موجب خونریزی در این ناحیه شد و این بازیکن مجبور به ترک زمین شد. لبرون در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. دوین وید نیز با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، یکی از بازی های خوب خود در این فصل را به نمایش گذاشت. راسل وستبروک از اکلاهما که ۲۷ بازی قبل تیمش را به دلیل عمل جراحی زانو، از دست داده بود، در این بازی به زمین بازگشت و در ۲۴ دقیقه حضورش در میدان، ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.(دانلود هایلایت های مسابقه)
آخرین مسابقه امروز که یک وقت اضافه داشت با پیروزی گلدن استیت واریورز پایان یافت. واریورز در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۹، هیوستون راکتس را شکست داد. دیوید لی از گلدن استیت با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از عوامل پیروزی تیمش در این مسابقه بود. تلاش های جیمز هاردن و کسب ۳۹ امتیاز توسط این بازیکن، برای جلوگیری از شکست تیمش در این بازی کافی نبود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. reza گفت:

    سلام چگونه میتونم رایگان بازی ها رو دانلود کنم؟

  2. mlbj گفت:

    لبرون تا کی مصدومه؟با‏ ‏تشکر‏ ‏از‏ ‏سایت‏ ‏خوبتون

  3. amir گفت:

    مصدومیت ستاره ی میامی به اندازه از دست دادن حداکثر چهار بازی قابل پیشبینیه با توجه به مصدومیت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *