نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در چهارم آپریل ۲۰۱۴

ریکی روبیو - نوریس کول

شکست ایندیانا، میامی، نیویورک، اکلاهما سیتی و پورتلند، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در چهارم آپریل ۲۰۱۴ بود.
در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی سالن ایر کانادا سنتر میزبان ایندیانا پیسرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴، حریف خود را شکست دهد. دمار دروزن از رپتورز در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۹ پاس منجر به گل ثبت کرد.
کری بروئر از مینسوتا تیمبرولوز در ۱٫۸ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه دوم، یکی از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد میامی هیت کرد تا تیمش با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۲۱، میامی هیت را در خانه این تیم مغلوب کند. مینسوتا در حالی در این مسابقه به برتری دست یافت که در ۷ مسابقه قبلی مقابل میامی هیت، مغلوب این تیم شده بود. کوین لاو از مینسوتا در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. دوین وید از هیت در این مسابقه غایب بود.
نیویورک نیکس در خانه با نتیجه نزدیک ۸۹ بر ۹۰ مغلوب واشنگتن ویزاردز شد. بردلی بیل از ویزاردز با کسب ۲۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۵ ریباند نیز به دست آورد. نیکس با قبول این شکست و با توجه به پیروزی آتلانتا مقابل کلیولند، بار دیگر رده هشتم کنفرانس شرق را به آتلانتا واگذار کرد.
اکلاهما سیتی تاندر در شبی که کوین دورنت به رکورد مایکل جردن رسید، مقابل هیوستون راکتس مغلوب شد. راکتس در این بازی خانگی با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۷، تاندر را شکست داد و جواز حضور در پلی آف را کسب کرد. کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۲۸ امتیاز در این دیدار، برای چهلمین بازی متوالی توانست حداقل ۲۵ امتیاز به دست آورد؛ اتفاقی که در ۵۰ سال گذشته لیگ تنها یک بار روی داده بود؛ مایکل جردن در فصل ۱۹۸۶-۸۷ توانسته بود ۴۰ بازی پی در پی حداقل ۲۵ امتیازی ثبت کند. اما ستاره این دیدار جیمز هاردن از هیوستون بود که با کسب ۳۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، فاصله چندانی با تریپل دابل نداشت.
پورتلند تریل بلیزرس در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۹ مغلوب فینیکس سانز شد. اریک بلدسو از سانز با کسب ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. یکی از صحنه های زیبای این بازی پاس الی اوپی بود که جرالد گرین از فینیکس، با استفاده از تخته پشت سبد برای خود ارسال کرد و سپس ان را به یک دانک تبدیل کرد.
نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در چهارم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ممفیس گریزلیز

۹۲-۱۰۰

دنور ناگتز

دانلود

شارلوت بابکتز

۸۰-۹۱

اورلاندو مجیک

دانلود

تورنتو رپتورز

۹۴-۱۰۲

ایندیانا پیسرز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۸-۱۱۷

کلیولند کاوالیرز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۱۱-۱۰۲

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۴-۱۱۶

دیترویت پیستونز

دانلود

میامی هیت

۱۲۲-۱۲۱

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

نیویورک نیکس

۹۰-۸۹

واشنگتن ویزاردز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۰-۱۰۲

میلواکی باکز

دانلود

یوتا جاز

۹۶-۱۰۰

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۷-۱۱۱

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۹-۹۳

فینیکس سانز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۶۹-۱۰۲

ساکرامنتو کینگز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۷-۹۵

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. آدرخش گفت:

    درود عزیز
    خواستم تشکر کنم به خاطر جزییاتی که به توضیحات اضافه کردی، برای من خیلی جذابیت داره.
    موفق باشی.

  2. دانیال گفت:

    درود احمد جان
    با تشکر فراوان برای فعالیت و به روز بودن سایتت . من هر روز نتایج و اطلاعات را از سایت NBA می گرفتم تا اینکه با سایت خوب شما آشنا شدم . خسته نباشید و پاینده باشید .

  3. SHaHRooZ گفت:

    احمد جان زنده باشی. عالی بود.

  4. hamed گفت:

    اگه میشه قسمت bax scoerرو هم باهاشون بزاری

    • admin گفت:

      برای دیدن box score بازی ها، می تونید از نوار بالای سایت روی جدول NBA کلیک کنید و تو جدول سمت راست، روی بازی مورد نظر کلیک کنید تا باکس اسکور اون بازی تو سایت ESPN رو ببینید.

  5. hamed گفت:

    منظورم به طور مستقیم از سایت خودتون هست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *