نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در یکم آپریل ۲۰۱۴

جو جانسون - چندلر پارسونز

مسابقات NBA در یکم آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی تیم های بروکلین، گلدن استیت و پورتلند پیگیری شد.
جیسون کید و شاگردانش در بروکلین نتز با پیروزی ۱۰۵ بر ۹۶ مقابل هیوستون راکتس، جواز حضور در مرحله پلی آف فصل ۲۰۱۳-۱۴ لیگ NBA را کسب کردند. نتز با پیروزی در این مسابقه خانگی، چهاردهمین برد متوالی خانگی را کسب کرد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. جو جانسون از نتز با کسب ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از عوامل پیروزی تیمش در این دیدار بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
شوت استفن کری در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه اول، وارد سبد دالاس ماوریکس شد و پیروزی را برای گلدن استیت واریورز به ارمغان آورد. گلدن استیت در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۲۰، دالاس را از پیش رو برداشت. کری در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان پورتلند تریل بلیزرس بود که با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۲۴، مغلوب حریف شد. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به ثبت رساند. امتیاز آورترین بازیکن لیکرز نیز نیک یانگ بود که توانست ۴۰ امتیاز برای تیمش کسب کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *