نیکولا ووچویچ و تیم دانکن بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

نیکولا ووچویچ

نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک و تیم دانکن از سن آنتونیو اسپرز، برای بازی هایی که از ۲۴ تا ۳۰ مارس انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.
نیکولا ووچویچ با ثبت میانگین ۲۲٫۷ امتیاز (رتبه ۶ کنفرانس) و ۱۴٫۳ ریباند (رتبه ۱ لیگ) تیمش را برای ثبت رکورد ۲ برد و باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. دو پیروزی این هفته‌ی اورلاندو برابر تیم های پورتلند و شارلوت به دست آمد. این بازیکن در هر سه مسابقه هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند، دو رقمی شد. کسب ۲۴ امتیاز و ۲۳ ریباند توسط ووچویچ در پیروزی ۱۱۰ بر ۱۰۵ اورلاندو مقابل شارلوت در ۲۸ مارس، نقطه عطف این بازیکن در مسابقات این هفته بود.

تیم دانکن

سن آنتونیو اسپرز با رهبری تیم دانکن در مسابقات این هفته رکورد ۴ برد و ۰ باخت را به ثبت رساند تا تنها تیم بدون باخت در این هفته از رقابت ها لقب گیرد. دانکن در بازی های این هفته متوسط ۲۰ امتیاز (رتبه ۸ مشترک کنفرانس)، ۸٫۵ ریباند، ۴٫۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی را به ثبت رساند. این بازیکن همچنین ۶۲٫۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد که از این نظر در رده هشتم کنفرانس غرب قرار گرفت. دانکن در پیروزی ۱۰۸ بر ۱۰۳ تیمش مقابل دنور ناگتز در ۲۶ مارس، ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، پنج پاس منجر به گل، ۲ بلاک شات و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
پاول پیرس از نتز، آل جفرسون از بابکتز، دیان ویترز از کاوالیرز، لبران جیمز از هیت، کوین دورنت از تاندر، گران دراگیچ از سانز، دمار دروزن از رپتورز و جان وال از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. پارسا گفت:

    چرا نمی ذاری مطالبو کپی کنیم؟مامنبع دیگری نداریم که

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *