نتایج و هایلایت های NBA در ۷ آپریل

دی آندره جردن-دوایت هاوارد

پیروزی نیویورک و شکست لیکرز،گلدن استیت و فینیکس از مهمترین نتایج NBA در روز ۷ آپریل بود.در یکی از بازی های امروز اکلاهما سیتی تاندر در خانه میزبان نیویورک نیکس بود که در پایان با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۲۵ مغلوب میهمان خود شد.کارملو آنتونی از نیکس،موفق شد در این مسابقه ۳۶ امتیاز و ۱۲ ریباند (۹ ریباند حمله) به دست آورد تا تیمش به دوازدهمین برد متوالی دست یابد.
مصاف تیم های همشهری کلیپرز و لیکرز که به میزبانی کلیپرز برگزار می شد،به سود کریس پاول و هم تیمی هایش به اتمام رسید.لس آنجلس کلیپرز در این دیدار با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۵ لیکرز را مغلوب کرد.کریس پاول موفق شد در این دیدار ۲۴ امتیاز،۱۲ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش به پنجاه و یکمین پیروزی فصل دست یابد.
گلدن استیت واریورز در خانه با نتیجه ۹۰ بر ۹۷ مغلوب یوتا جاز شد.مو ویلیامز از یوتا با کسب ۲۵ امتیاز،۵ پاس منجر به گل،۴ ریباند و ۲ توپ ربایی،امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود.
و سرانجام فینیکس سانز در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۹۵ مغلوب نیواورلئان هورنتز شد.آنتونی دیویس از هورنتز با کسب ۲۰ امتیاز،۳ ریباند،۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات،نقش زیادی در این پیروزی داشت.حامد حدادی نیز در این مسابقه ۱۱ دقیقه برای سانز بازی کرد و موفق به کسب ۶ امتیاز،۳ ریباند و ۱ بلاک شات شد.
نتایج و هایلایت های NBA در ۷ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اکلاهما سیتی تاندر

۱۲۵-۱۲۰

نیویورک نیکس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۹۵-۱۰۹

لس آنجلس لیکرز

دانلود

بوستون سلتیکس

۹۶-۱۰۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۸۵-۹۱

اورلاندو مجیک

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۸۹-۸۷

ممفیس گریزلیز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۵-۹۹

شیکاگو بولز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۹۷-۹۰

یوتا جاز

دانلود

فینیکس سانز

۹۵-۹۲

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۶-۹۱

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *