نتایج و هایلایت های ان بی ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۴

بسکتبال NBA

در چهار مسابقه لیگ ان بی ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۴، تیم های پورتلند، هیوستون، میلواکی و کلیپرز حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس میزبان پورتلند تریل بلیزرس بود که با نتیجه ۸۵ بر ۱۰۰، بازی را به حریف واگذار کرد. لامارکوس آلدریج از پورتلند که برای اولین بار از ۱۲ مارس برای پورتلند به میدان می رفت، ۲۵ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. آتلانتا در این مسابقه، بازیکن سه امتیازی زن خود، کایل کورور، را در اختیار نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)
هیوستون راکتس در تویوتا سنتر میزبان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۸، حریف خود را شکست دهد. سیکسرز با قبول این شکست، بیست و ششمین باخت متوالی خود را کسب کرد تا با رکورد باخت های متوالی تاریخ NBA که در اختیار کلیولند کاوالیرز است، برابری کند. جیمز هاردن از راکتس با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، پیش از آغاز کوارتر چهارم این مسابقه تریپل دابل کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
میلواکی باکز با پیروزی ۱۰۸ بر ۱۰۵ مقابل لیکرز در خانه، به هشت شکست پی در پی خود پایان داد. برندون نایت از باکز در این دیدار ۳۰ امتیاز و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز دالاس ماوریکس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود شد. کریس پاول از کلیپرز با کسب ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از عوامل پیروزی تیمش در این دیدار بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *