نتایج و هایلایت های بازی های NBA در سوم آپریل ۲۰۱۴

کوین دورنت - تیم دانکن

پایان پیروزی های متوالی سن آنتونیو و شکست خانگی کلیپرز، نتایجی بود که در دو مسابقه لیگ NBA در سوم آپریل ۲۰۱۴ رقم خورد.
نوار پیروزی های سن آنتونیو اسپرز سرانجام به دست کوین دورنت و هم تیمی هایش در اکلاهما سیتی پاره شد. اکلاهما سیتی تاندر امروز در خانه پذیرای سن آنتونیو بود و با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کرد تا اسپرز پس از ۱۹ برد متوالی، بالاخره بازنده از زمین خارج شود. کوین دورنت از اکلاهما در این مسابقه ۲۸ امتیاز کسب کرد و تعداد مسابقات پی در پی که توانسته در آنها حداقل ۲۵ امتیاز کسب کند را به عدد ۳۹ رساند. این بازیکن ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کندریک پرکینز از اکلاهما که ۱۷ مسابقه قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه ۱۲ دقیقه برای تیمش بازی کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در دیگر مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر میزبان دالاس ماوریکس بود که با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۱۳ مغلوب میهمان خود شد. دیرک نویتسکی از دالاس در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد. تریپل دابل بلیک گریفین نیز برای جلوگیری از شکست کلیپرز در این مسابقه کافی نبود. گریفین در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل ثبت کرد. جی.جی. ردک از کلیپرز که ۲۵ بازی گذشته تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داده بود، در این مسابقه به میدان بازگشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. حمید گفت:

    دورانت ستاره سالهای پیشه رو.
    واقعا کارش عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *