نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دوم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دوم ژانویه 2015

لیگ ان‌بی‌ای در دوم ژانویه ۲۰۱۵ با برگزاری یازده مسابقه پیگیری شد. پیروزی دالاس، اکلاهما سیتی و گلدن استیت و شکست هیوستون، از مهمترین نتایج امروز بود.

راژان راندو در اولین بازگشتش به بوستون پس از انتقال از سلتیکس، درخشان ظاهر شد و به دالاس برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد. دالاس موریکس در این بازی با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۰۱، میزبان خود بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. راندو با کسب ۲۹ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به دست آورد. این بازیکن ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. تماشاچیان حاضر در تی‌دی گاردن در زمان معرفی راندو پیش از بازی، با تشویق های طولانی خود از این بازیکن تشکر کردند. تیم سلتیکس نیز پیش از آغاز کوارتر دوم بازی، با پخش ویدئویی از راندو قدردانی کرد.

نیو اورلینز پلیکانز در خانه پذیرای هیوستون راکتس بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۸۳ در هم کوبید. طارق اونز از پلیکانز با کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. بازیکنان پلیکانز در این دیدار ۵۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

کسب ۳۴ امتیاز توسط کوین دورنت به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا واشنگتن ویزاردز را از پیش رو بردارد. تاندر در این مسابقه که در حضور ۱۸۲۰۳ تماشاچی حاضر در چزاپیک انرژی آرنا برگزار می شد، با نتیجه‌ی ۱۰۹ به ۱۰۲ به پیروزی رسید. دورنت علاوه بر ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. بردلی بیل از ویزاردز نیز ۲۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

مصاف صدرنشینان دو کنفرانس با برتری غربی ها پایان یافت. گلدن استیت واریورز در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۰۵ تورنتو رپتورز را مغلوب کرد. دریماند گرین از گلدن استیت با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل در این دیدار، تریپل دابل کرد. این بازیکن ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان گلدن استیت در این دیدار ۳۵ پاس منجر به گل ثبت کردند. استفن کری با ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص واریورز در این مسابقه بود.

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دوم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۸۷ ۹۱ کلیولند کاوالیرز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۸ ۱۰۰ بروکلین نتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۱ ۱۱۹ دالاس موریکس دانلود
نیویورک نیکس ۸۱ ۹۷ دیترویت پیستونز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۱ ۸۳ هیوستون راکتس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۹ ۱۰۲ واشنگتن ویزاردز دانلود
میلواکی باکز ۹۱ ۹۴ ایندیانا پیسرز دانلود
فینیکس سانز ۱۱۲ ۹۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۹۲ ۹۸ آتلانتا هاوکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۶ ۱۰۵ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۶ ۱۰۹ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. عجب لحظه غرور آفرینی بوده لحظه ورود روندو به تی دی گاردن خیلی احساسیه اون لحظه ولی نامرد خوبم امتیاز آوردا از اینکار امسال کم انجام داده بود تو سلتیکس امیدوارم کاراش ادامه داشته باشه و دالاس رو بتونه قهرمان کنه.

  2. گرین تریپل دابل کرد جیزی نبوده که دو رقمی نکرده باشه اون کری هم که با پرتابای یهویش حلقه رو گلوله باران کرد کل تیم تورنتو کامل تجزیه شد!!!
    بازگشت خوب دورانت با ۳۴ امتیاز حالا استارتشو زد…

  3. کارملو اگه تو دنور میموند خیلی به نفعش میشد نمیدونم وقتی اومد به نیویورک لعنتی چه فکری تو سرش داشته به چه امیدی اومد اگه قهرمانی بود که تیمای قویتر و مدعی ترم بودن که بهش پیشنهاد دادن احتمالا بخاطر پول بوده بنظرمن تصمیمش واسه پیوستن به نیویورک اشتباه بود باید میرفت یه تیم دیگه که از هر نظر بهتر از این تیم فعلیش باشه واقعا از فیل جکسون بعیده که اینطور مربی رو هنوز نگهداشته و تیمش ته جدول باشه بیچاره ملو…

    • last celtic گفت:

      کارملو به خاطر پول و موقعیت نیویورک به شیکاگو نرفت حالا اینجا باید بمونه با باختهای تیمش حال کنه

      • کار از حال گذشته تو نیویورک موندن واسه ملو انگاری مرگ تدریحیه!!

      • mlbj گفت:

        با اینکه ملو رو دوس دارم ولی واقعا حقشه .یادمه پارسال یه مصاحبه انجام داد و گفت که لبرون باهوش بود که به میامی رفت و قهرمانی بدست اورد. بعد خود ملو این فصل دوباره موند نیویورک خب تو هم یکم عاقلانه تر تصمیم میگرفتی.

  4. mlbj گفت:

    کلیولند بدون لبرون برد ایول.
    لاو خوب بازی کرد.

  5. پنج تا سه امتیازی روندو زد واسه اولین بار تو عمرش اونم به تیم سابقش این یعنی آخر بدشانسی.

  6. مجید گفت:

    هیوستون چرا اینجوری شد؟!

  7. قرار که نیس همیشه هوستون خوب باشه همه رو آسفالت کنه باختم باید بده همه تیما هم میبرن هم میبازن ولی به اندازش.

  8. MELO...7 گفت:

    امسال کارملو به این شرط مونده که سال دیگه دو تا ستاره بگیره نیویورک با یه درفت خوبم کنارش میشه یه تیم خوب ساخت که ملو هم بالاخره قهرمان بشه

  9. MELO...7 گفت:

    ولی من یه ملاقه ببخشید مقاله تو سایت NBA.COM خوندم در مورد این بود که اومده بررسی کرده چند تا تیم رو که اگه ملو رو جذب میکردن چجوری میشد اوضا . بررسی جالبی بود مثلا فینیکس تیم خوبی میشد با کارملو یا دنور اگه برمیگشت دنورم خوب بود .

  10. MELO...7 گفت:

    یه جمله IM BOSTON گفت که موندنش مرگ تدریجیه واقعا موافقم آیم بوستون سلتیکس
    وقتی تیمت ضعیف باشه و مدام ببازی خودتم به عنوان یه سوپراستار واقعا عقب میفتی از کورس با ستاره های دیگه انگیزه بازیکن کم میشه تازه پلی آفم که از دست بدی یعنی بازیایه کمتری نسبت به بازیکنایه هم سطحت میکنی واسه ریکاوری خوبه ولی آمارتو میاره پایین

  11. MELO...7 گفت:

    من نتایج رای گیری آل استاره امسالو چک کردم خوشبختانه ملو تو لیست نفر سومه و این یعنی تو استارتینگ لاین آپه شرق بازی خواهد کرد خدارو شکر امسالم رد کرد ملو ولی سال دیگه با این شرایط تیمش شاید نتونه تو آل استار باشه

  12. MELO...7 گفت:

    البته اینم بگم همین الانشم تو PPG ملو نفر سوم لیگه بعد هاردن و جیمز تو تمومه سالهایی هم که تا الان بازی کرده بجز فصل اولش همیشه تو ده نفر اول امتیاز آورترین بازیکنا بوده یه اولی دو تا دومی یه سومی دو تا چهارمی کلا همیشه امتیازایه بالایی اورده

  13. Ehsan گفت:

    توجه کردین دیترویت پیستوز از وقتی smith رو اندخته بیرون همش داره میبره؟ ۴ تا بازی بعد اسمیت برده و باخت هم نداشته!
    دلیل باخت هیوستون هم فکر کنم همین اسمیت باشه! اصن نحسیه انگار 😀

  14. پس خدارو شکر اسمیت نیومد بوستون انشاالله بره کلیولند اونجا دو هم نحس کنه تیم بپوکه از هم فقط نیازه که از تیمی بدت میاد آرزو کنی که اسمیت بره تو اون تیم دیگه فقط باید بشینی و ببینی چطوری تیم منحل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *