لیگ بسکتبال چین در ۲ ژانویه ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در 2 ژانویه 2015

مرحله بیست و هفتم لیگ بسکتبال چین در روز ۲ ژانویه ۲۰۱۵ برگزار شد. پیروزی حامد حدادی و هم تیمی هایش و شکست تیم های کامرانی و کاظمی از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال چینگدائو دابل استار با برتری مقابل بیجینگ، جای این تیم در رده سوم لیگ بسکتبال چین را گرفت. چینگدائو امروز در خانه پذیرای بیجینگ بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۸۶، حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی در این دیدار ۴۱ دقیقه و ۷ ثانیه برای چینگدائو بازی کرد و با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۶ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل، عملکرد خوبی داشت.

جیانگسو تونگشی میزبان تیم نخست جدول، لیائونینگ بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۲۷ به حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی در این دیدار ۷ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به اتمام رساند. جیانگسو تونگشی هم اکنون در رده هفدهم جدول قرار دارد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن بدون حضور ارسلان کاظمی با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۱۶ مقابل گواندونگ مغلوب شد. چانگکینگ جایگاه آخر جدول لیگ بسکتبال چین را به خود اختصاص داده است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. حامد اولین بازیکن ایرانی بود که رفت ان بی ای در حال حاضر بهترین سنتر آسیاس بدون شک و اگه قهرمانی تو لیگ چینم بیاره کارنامه دوران حرفه ای کامل میشه واقعا خوش داره میدرخشه انشالله که قهرمان CBA بشه.

  2. مجید گفت:

    انشاالله

  3. BB گفت:

    لیگ CBA هایلایت نداره؟

  4. احتمالا باید داشته باشه لیگش با کیفیته و عشق این چینیا هم بسکتبال از نون شبشونم واجبتره بسکتبال بازی کردن خیلی خوب میشه اگه هایلایتاشو آدمین جان بزاره.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *