نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۳ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 3 دسامبر 2014

راند چهاردهم لیگ بسکتبال چین با ثبت دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز، جیانگسو تونگشی میهمان بائی بود که با نتیجه‌ی ۸۲ بر ۱۰۶، مغلوب حریف شد. مهدی کامرانی که به دلیل آسیب دیدگی در بازی قبلی تیمش غایب بود، در این دیدار ۱۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه برای جیانگسو بازی کرد و ۴ امتیاز و ۳ توپ ربایی به دست آورد. جیانگسو تونگشی هم اکنون در رده‌ی بیستم لیگ چین قرار دارد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن در خانه پذیرای تیم رده نهمی شاندونگ بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۱ از پیش رو بردارد. ارسلان کاظمی با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، به چانگکینگ برای کسب این پیروزی کمک کرد. کاظمی در این مسابقه ۵ شوت از ۷ اقدام خود در جریان بازی را وارد سبد کرد. تیم ارسلان کاظمی هم اکنون جایگاه هجدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

حامد حدادی و هم تیمی هایش در چینگدائو دابل استار، میزبان خود سیچوان بلو والز را با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۱۵، شکست دادند. حدادی در مقابل تیم سابق خود عملکرد درخشانی داشت و توانست ۲۵ امتیاز، ۲۶ ریباند (۹ ریباند حمله)، ۱ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. چینگدائو با کسب این پیروزی خود را به رتبه ششم جدول رساند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. امیر حسین گفت:

    هایلایت های این بازی ها رو بگذارید

  2. هایلایت کدام بازیا رو گذاشتن که این یکی رو بزارن!!!!
    دستخوش حامد ترکوندی مرسی…

  3. o.neal گفت:

    khilee dastash bozorge la mas abb

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *