نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 26 نوامبر 2014

رقابت های لیگ بسکتبال چین در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۴ با ثبت یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

تیم بسکتبال جیانگسو تونگشی با قبول شکست مقابل جیانگسو، متحمل دهمین باخت فصل خود شد. جیانگسو تونگشی در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۲۴، مغلوب جیانگسو شد. مهدی کامرانی در این دیدار ۴۵ دقیقه در ترکیب جیانگسو تونگشی حضور داشت و ۱۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. کامرانی در این بازی تنها ۱ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.

ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش در چانگکینگ فلایینگ دراگن میزبان تیم رده سومی ژیجیانگ گوانشا بودند که با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۲۰ شکست خوردند. کاظمی در این دیدار ۱۰ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. جمال فرانکلین، انتخاب شماره ۴۱ درفت ۲۰۱۳ لیگ NBA، با کسب ۵۳ امتیاز، ستاره‌ی تیم حریف در این مسابقه بود.

چینگدائو دابل استار در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۲ شانگهای را از پیش رو برداشت تا به باخت های متوالی خود (۴ باخت متوالی) پایان دهد. حامد حدادی با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. درفت ۴۱ ان بی ای میره چین میشه ستارشون اختلاف بازیکناشون واقعا زیاده بقول صمد لیگ چین بیشتر رو توانایی های فردی و حرکات انفرادی بازی میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *