نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 2 نوامبر 2014

فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ بسکتبال چین، دیروز آغاز شد. بسکتبال ایران، امسال نیز همانند سال گذشته نمایندگانی در این لیگ دارد؛ حامد حدادی در این فصل از رقابت ها برای تیم چینگدائو دابل استار ایگلز به میدان می رود. مهدی کامرانی در تیم جیانگسو تونگشی دست به توپ می شود و ارسلان کاظمی نیز برای تیم چانگکینگ فلایینگ دارگن بازی می کند. تیم های جیانگسو تونگشی و چانگکینگ فلایینگ دارگن دو تیمی هستند که به تازگی به CBA راه یافته اند.

اما فصل جدید این رقابت ها امروز، ۲ نوامبر، با انجام بازی هایی پیگیری شد. در یکی از بازی های امروز تیم های جیانگسو تونگشی و چینگدائو دابل استار به مصاف هم رفتند تا حامد حدادی و مهدی کامرانی در اولین گام، رو در روی هم قرار گیرند. این بازی با برتری ۱۱۷ بر ۱۰۵ حامد حدادی و هم تیمی هایش پایان یافت. حدادی در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۴ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. مهدی کامرانی نیز ۳۹ دقیقه و ۱۴ ثانیه در میدان حضور داشت و توانست ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل کسب کند.

در یکی دیگر از مسابقات امروز، ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش میهمان تیم شانشی بودند که در پایان با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۲۱ مغلوب حریف شدند. کاظمی با کسب ۱۱ امتیاز و ۱۴ ریباند در این بازی، اولین دابل دابل خود در لیگ چین را ثبت کرد. این بازیکن ۴ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. طاها رنجبر گفت:

    احمد جان نتایج cba رو از کجا میگیری؟؟!

  2. آذرخش گفت:

    هووووم

  3. آذرخش گفت:

    آقا عکس خیلی خوبه

  4. Tony parker گفت:

    هایلایت ها؟

  5. Tony parker گفت:

    لطفأ هایلایت بازی رو بزارید.با تشکر.

  6. mlbj گفت:

    واقعا که،،،، این چه وضعشه همه بازیکنامون رفتن چین به جای اینکه nba باشن واقعا مهدی کامرانی و حامد حقشون حضور تو nba هست.

  7. منم باهات موافقم MLBJ حق مهدی و حامد ان بی ایه و توانشو دارن تو بالاترین سطح بازی کنن حداقلش باید به یه تیم مطرح اروپایی میرفتن ولی بازم از لیگ خودمون بهتره این CBA.
    عکسه فوق العادس و مدل موی مهدی فوق العاده ترترش میکنه!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *