نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 26 ژانویه 2014

مسابقات لیگ بسکتبال چین در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴ پیگیری شد و با یک پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.
تیم بسکتبال سیچوان و حامد حدادی، راند بیست و هشتم لیگ بسکتبال چین را با پیروزی پشت سر گذاشتند. سیچوان امروز در خانه میزبان تیم ژی جیانگ بود و موفق شد با نتیجه نزدیک ۱۱۷ بر ۱۱۴ حریف را مغلوب کند. حامد حدادی در این دیدار ۳۵ دقیقه در ترکیب سیچوان قرار داشت و با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، تنها ۲ پاس منجر به گل تا تریپل دابل فاصله داشت. دیوریک اسپنسر، بازیکن سابق پتروشیمی بندر امام که به ژی جیانگ پیوسته است، در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای تیمش کسب کرد. سیچوان هم اکنون با ۱۲ برد و ۱۶ باخت، در رده سیزدهم جدول قرار دارد.
در یکی دیگر از بازی های امروز صمد نیکخواه بهرامی و هم تیمی هایش در فوجیان، با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۳ مغلوب میزبان خود، لیائو نینگ شدند. نیکخواه در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. فوجیان با این شکست به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد.
سیچوان در بازی بعدی خود، روز ۵ فوریه میزبان بائی خواهد بود. فوجیان نیز در همین روز باید در خانه ژیلین به میدان برود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *