نتایج بسکتبال NBA در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج بسکتبال NBA در 26 ژانویه 2014

پیروزی میامی، نیویورک، بروکلین و گلدن استیت، از مهمترین نتایج بسکتبال NBA در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴ بود.
در حساس ترین مسابقه ۲۶ ژانویه که یادآور فینال فصل گذشته بود، میامی هیت در خانه به مصاف سن آنتونیو اسپرز رفت و موفق شد با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۱، حریف را مغلوب کند. کریس باش از هیت ۱۲ امتیاز از ۲۴ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر سوم کسب کرد تا فاصله امتیاز دو تیم در کوارتر سوم افزایش یابد. باش در این مسابقه ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. این بازیکن با به ثمر رساندن ۹ شوت از ۱۰ شوت خود، عملکرد فوق العاده ای از نظر درصد شوت های موفق داشت. دوین وید از هیت که در ۴ مسابقه قبل غایب بود، در این مسابقه، برای اولین بار در ۴۸۳ مسابقه اخیر، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.
دیدار تیم های نیویورک نیکس و لس آنجلس لیکرز که در سالن مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک برگزار شد، با برتری میزبان پایان یافت. نیکس در این دیدار با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ به پیروزی رسید. کارملو انتونی از نیکس در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. پاو گاسل از لیکرز نیز ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات کسب کرد.
بازگشت کوین گارنت و پاول پیرس به تی دی گاردن، با پیروزی همراه بود. بروکلین نتز در این مسابقه با نتیجه ۸۵ بر ۷۹، میزبان خود بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. تماشاگران بوستونی در لحظات معرفی بازیکنان دو تیم در ابتدای مسابقه، استقبال گرمی از دو بازیکن سابق خود کردند و آنها را مورد تشویق قرار دادند. آندری بلاچ از نتز با ۱۷ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن نتز در این مسابقه بود. این بازیکن ۴ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.
گلدن استیت واریورز با درخشش استفن کری، با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۸ پورتلند تریل بلیزرس را مغلوب کرد. کری در این مسابقه ۳۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج بسکتبال NBA در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

میامی هیت

۱۰۱-۱۱۳

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۳-۱۱۰

لس آنجلس لیکرز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۹۲-۱۰۰

اورلاندو مجیک

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۹-۹۰

فینیکس سانز

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۵-۷۹

بروکلین نتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۶-۱۱۶

دیترویت پیستونز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۸-۱۰۳

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۲۵-۱۱۷

دنور ناگتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. رضا گفت:

    ادمین جان در مورد بازگشت کوبی خبری نیست؟

  2. رضا گفت:

    احمد آقا دمت گرم دستت درد نکنه عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *