نتایج بسکتبال NBA در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج بسکتبال NBA در 14 ژانویه 2014

در چهار مسابقه بسکتبال NBA در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴، تیم های نیویورک، اکلاهما سیتی و لیکرز متحمل شکست شدند و ایندیانا پیسرز برنده از زمین خارج شد.
در یکی از مسابقات امروز، شارلوت بابکتز در خانه با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۸ نیویورک نیکس را شکست داد. ال جفرسون از شارلو با کسب ۳۵ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به ثبت رساند. این بازیکن ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان شارلوت در این مسابقه ۵۰٫۷ درصد از شوت های خود را به ثمر رساندند. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
ایندیانا پیسرز در خانه با نتیجه ۱۱۶ بر ۹۲ ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت؛ بردی که حضور فرانک وگل (سرمربی پیسرز) به عنوان مربی تیم کنفرانس شرق در آل استار ۲۰۱۴ را قطعی کرد. پاول جرج از ایندیانا با ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این دیدار بود. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
ممفیس گریزلیز در شب بازگشت مارک گاسل به ترکیب این تیم، با نتیجه ۹۰ بر ۸۷، میهمان خود، اکلاهما سیتی را شکست داد. گاسل پس از مصدومیت هفت هفته ای، در این دیدار دوباره به ترکیب تیمش بازگشت. زک رندولف از ممفیس در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش هجدهمین برد فصل را به ثبت برساند. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
در آخرین بازی امروز، لیکرز در حضور ۱۸۹۹۷ تماشاچی سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس، با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۲۰ مغلوب کلیولند کاوالیرز شد. لوئل دنگ از کاوالیرز در این مسابقه ۲۷ امتیاز به دست آورد. اندرسون وریژائو، سنتر کاوالیرز نیز توانست ۱۸ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل کسب کند. بازیکنان کلیولند با به ثمر رساندن ۱۳ شوت از ۱۷ شوت سه امتیازی خود در این دیدار، ۷۶٫۵ درصد سه امتیازی های خود را به ثمر رساندند. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Mahdi گفت:

    لطفا دانلود تون را درست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *