فرانک وگل از پیسرز، سرمربی تیم شرق در آل استار ۲۰۱۴ ان‌بی‌ای خواهد بود

فرانک وگل از پیسرز، سرمربی تیم شرق در آل استار 2014 ان‌بی‌ای خواهد بود

فرانک وگل؛ سرمربی تیم ایندیانا پیسرز، در آل استار ۲۰۱۴ ان‌بی‌ای که روز ۱۶ فوریه در نیو اورلئانز برگزار می شود، سرمربی تیم کنفرانس شرق خواهد بود.
تیم ایندیانا پیسرز با پیروزی ۱۱۶ بر ۹۲ مقابل ساکرامنتو کینگز در روز ۱۴ ژانویه، به رکورد ۳۰ برد و ۷ باخت در رقابت های این فصل رسید که جزو دو رکورد برتر کنفرانس شرق تا تاریخ دوم فوریه خواهد بود؛ سرمربی تیمی که تا پایان بازی های ۲ فوریه بهترین رکورد را در کنفرانس داشته باشد به عنوان مربی تیم کنفرانس در آل استار ۲۰۱۴ حضور خواهد داشت که وگل از هم اکنون این عنوان را به دست آورده است.
وگل که چهارمین فصل حضورش در پیسرز را سپری می کند، برای بازی هایی که تیمش در ماه های اکتبر و نوامبر انجام داد، به عنوان بهترین مربی ماه کنفرانس شرق انتخاب شد. او در حالی که ۳۸ بازی به پایان فصل ۲۰۱۰-۱۱ باقی مانده بود، به عنوان مربی موقت تیم انتخاب شد و در ۶ جولای ۲۰۱۱ عنوان “موقت” از کنار نام او برداشته شد و سرمربی دائم پیسرز شد. این مربی در دوران حضورش در پیسرز، رکورد ۱۴۱ برد و ۸۱ باخت را به ثبت رسانده است.
سال گذشته اریک اسپولسترا از میامی هیت و گِرِگ پوپویچ از سن آنتونیو اسپرز سرمربی گری تیم های شرق و غرب را به عهده داشتند و با توجه به قوانین مسابقات، امسال حق سرمربی گری در این رویداد را ندارند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    کی نامزد های مسابقات دانک و …. مشخص میشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *