نتایج بسکتبال NBA در ۱ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج بسکتبال NBA در 1 ژانویه 2014

مسابقات بسکتبال NBA در اولین روز سال ۲۰۱۴، با برگزاری ۵ دیدار ادامه یافت و در مهمترین بازی ها، تیم های دالاس، تورنتو و فیلادلفیا، حریفان خود را از پیش رو برداشتند.
در یکی از بازی های امروز، واشنگتن ویزاردز در ورایزن سنتر، میزبان دالاس ماوریکس بود که در پایان با نتیجه ۷۸ بر ۸۷، مغلوب حریف شد. مونتی الیس از دالاس در این مسابقه، ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد.
تورنتو رپتورز، در ادامه روند رو به رشد خود، این بار تیم قدرتمند ایندیانا پیسرز را به زانو در آورد. رپتورز در این دیدار خانگی، صدرنشین کنفرانس شرق را با نتیجه ۹۵ بر ۸۲ شکست داد تا چهارمین برد متوالی خود را کسب کند. دمار دروزان از رپتورز با ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این میدان بود.
دنور ناگتز در پپسی سنتر، میزبان فیلادلفیا سونتی سیکسرز بود، که با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۱۴ مغلوب حریف شد. ۷ بازیکن فیلادلفیا در این دیدار، موفق به کسب امتیازات دو رقمی شدند. امتیازآورترین بازیکن این میدان اوین ترنر بود که توانست ۲۳ امتیاز برای سیکسرز به دست آورد. این بازیکن ۶ پاس منجر به گل، ۵ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد.
نتایج بسکتبال NBA در ۱ ژانویه ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۸۷-۷۸

دالاس ماوریکس

دانلودلینک کمکی

تورنتو رپتورز

۸۲-۹۵

ایندیانا پیسرز

دانلودلینک کمکی

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۲-۱۲۴

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلودلینک کمکی

دنور ناگتز

۱۱۴-۱۰۲

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلودلینک کمکی

لس آنجلس کلیپرز

۸۵-۱۱۲

شارلوت بابکتز

دانلودلینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. kobe گفت:

    سلام گفته میشه کارملو انتونی قراره از نیویورک بره درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *