نتایج مسابقات بسکتبال NBA در ۳ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال NBA در 3 ژانویه 2014

لیگ بسکتبال NBA در ۳ ژانویه ۲۰۱۴ با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری شد که در مهمترین بازی ها، تیم های گلدن استیت، هیوستون، کلیپرز و دنور، حریفان خود را شکست دادند.
گلدن استیت واریورز با سه امتیازی ثانیه پایانی آندره ایگودالا، با نتیجه ۱۰۱ بر ۱۰۰، میزبان خود آتلانتا هاوکس را شکست داد. شوت ایگودالا در حالی وارد سبد شد که پس از آن، زمان مسابقه به پایان رسید تا تیمش بیست و دومین برد فصل را کسب کند. استفن کری در این مسابقه، ۲۲ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۸ ریباند و ۵ توپ ربایی به دست آورد.
هیوستون راکتس در تویوتا سنتر، میزبان نیویورک نیکس بود که در پایان با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۰ حریف را شکست داد. نیکس از سال ۲۰۰۴ نتوانسته راکتس را در شهر هیوستون شکست دهد. جیمز هارن از راکتس با کسب ۳۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، ستاره این بازی بود.
دالاس ماوریکس در خانه میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و در پایان با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۹ مغلوب میهمان خود شد. دی آندره جردن و بلیک گریفین، هر کدام در این مسابقه ۲۵ امتیاز کسب کردند. کریس پاول، گارد راس کلیپرز، در کوارتر سوم این مسابقه دچار مصدومیت شد و ۳ تا ۵ هفته از مسابقات را از دست خواهد داد. شاون ماریون از دالاس با ۲۰ امتیازی که در این دیدار کسب کرد به رکورد ۱۷۰۰۰ امتیاز در لیگ رسید تا ۸۲ امین بازیکن NBA باشد که توانسته ۱۷۰۰۰ امتیاز کسب کند.
دنور ناگتز پس از ۸ شکست متوالی، سرانجام طعم پیروزی را چشید. این تیم در خانه با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۸ ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت تا به هشت باخت متوالی که از فصل ۲۰۰۲-۰۳ بی سابقه بوده است، پایان دهد. تای لاوسن از دنور با ۱۸ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۳ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این دیدار بود.
نتایج مسابقات بسکتبال NBA در ۳ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۱-۸۸

تورنتو رپتورز

دانلودلینک کمکی

آتلانتا هاوکس

۱۰۱-۱۰۰

گلدن استیت واریورز

دانلودلینک کمکی

بوستون سلتیکس

۹۵-۹۲

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلودلینک کمکی

هیوستون راکتز

۱۰۰-۱۰۲

نیویورک نیکس

دانلودلینک کمکی

دالاس ماوریکس

۱۱۹-۱۱۲

لس آنجلس کلیپرز

دانلودلینک کمکی

دنور ناگتز

۱۰۸-۱۱۱

ممفیس گریزلیز

دانلودلینک کمکی

لس آنجلس لیکرز

۹۹-۱۱۰

یوتا جاز

دانلودلینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    سلام.میشه یک بیوگرافی از کنت فرید فروارد دنور بدید.

  2. علی گفت:

    سلام ….. تشکر به خاطر گذاشتن های لایت های بازیها …… دست درد نکنه
    بازی دریک رز و کوبی برایانت رو می پسندم ………….

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *