جیمز و دورانت به عنوان بهترین بازیکنان دسامبر ۲۰۱۳ انتخاب شدند

جیمز و دورانت به عنوان بهترین بازیکنان دسامبر 2013 انتخاب شدند

لبرون جیمز از میامی هیت و کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر، برای بازی هایی که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ انجام دادند، به عنوان بهترین بازیکنان این ماه انتخاب شدند.
جیمز که برای ثبت بهترین رکورد کنفرانس شرق (۱۱ برد و ۴ باخت)، در رقابت های این ماه به هیت کمک کرد، توانست در مسابقات این ماه میانگین ۲۴٫۶ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس)، ۶٫۹ پاس منجر به گل (رتبه ۶ کنفرانس)، ۱٫۶۴ توپ ربایی (رتبه ۶ کنفرانس) و ۸٫۱ ریباند (رتبه ۱۲ کنفرانس)، را به ثبت برساند.این بازیکن همچنین ۵۸٫۱ درصد شوت های خود را وارد سبد کرد تا از این نظر در رده پنجم کنفرانس شرق قرار گیرد. لبرون در ۵ بازی حداقل ۲۵ امتیاز کسب کرد و در ۳ بازی حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد. او در ۸ بازی توانست حداقل ۸ ریباند به دست آورد. این بازیکن در شکست ۱۰۸ بر ۱۰۳ تیمش مقابل ساکرامنتو در ۲۷ دسامبر، ۳۳ امتیاز کسب کرد تا با پشت سر گذاشتن لری برد و گری پیتون، در رده بیست و نهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ NBA قرار گیرد. (دانلود هایلایت های لبرون جیمز در ماه دسامبرلینک کمکی)
کوین دورانت نیز در بازی های این ماه تاندر را برای کسب رکورد ۱۴ برد و ۳ باخت که بهترین رکورد لیگ بود، رهبری کرد. اکلاهما سیتی در بازی های خارج از خانه ماه دسامبر رکورد ۸ برد و ۱ باخت را به ثبت رساند. دورانت در بازی های این ماه میانگین ۲۹٫۴ امتیاز را به دست آورد تا در رده دوم لیگ، از این نظر قرار گیرد. این بازیکن ۹ ریباند و ۴٫۵ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. دورانت در بازی های این ماه ۵۳٫۵ درصد شوت ها و ۴۸٫۱ درصد پرتاب های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. او همچنین ۸۸ درصد پرتاب های پنالتی خود را به ثمر رساند. کوین دورانت در ۱۵ بازی ماه حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد و در ۱۰ بازی، حداقل ۳۰ امتیاز به ثبت رساند. این بازیکن در اولین مسابقه این ماه تیمش، که پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۳ برابر مینسوتا بود، با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱۰ ریباند، تریپل دابل کرد. (دانلود هایلایت های کوین دورانت در ماه دسامبرلینک کمکی)
کایری ایروینگ از کاوالیرز، استفن کری از واریورز، پاول جرج و لنس استیفنسن از پیسرز، بلیک گریفین و کریس پاول از کلیپرز، کوین لاو از تیمبرولوز، ارون افلالو از مجیک، لامارکوس آلدریج از بلیزرس و کایل لوری از رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان Player of the Month در رقابت های این ماه بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. مسعود گفت:

    واقعا جای تشکر داره ازتون به خاطر این سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *