نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال NBA در 16 ژانویه 2014

مسابقات لیگ بسکتبال NBA در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۴ با انجام سه دیدار پیگیری شد. در مسابقات امروز نتز و پیسرز حریفان خود را شکست دادند و هیوستون در خانه مغلوب حریف شد.
تیم های آتلانتا هاوکس و بروکلین نتز، امروز در شهر لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۱۰ به سود نتز، پایان یافت. در این مسابقه که از سری بازی های جهانی NBA بود، جو جانسون از نتز ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. نتز پیش از این و زمانی که هنوز تغییر نام نداده بود، دو مسابقه فصل عادی خود را در لندن برگزار کرده بود که در آن دو دیدار نیز پیروز میدان بود. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
ایندیانا پیسرز در خانه با نتیجه ۱۱۷ بر ۸۹، نیویورک نیکس را در هم کوبید. لنس استیفنسن از ایندیانا با کسب ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص این دیدار بود. تلاش های کارملو انتونی برای جلوگیری از بیست و چهارمین شکست تیمش، بی فایده بود؛ کارملو در این دیدار ۲۸ امتیاز کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
در آخرین مسابقه امروز، هیوستون راکتس در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۱۰۴، مغلوب اکلاهما سیتی تاندر شد. بازیکنان هیوستون در نیمه اول این دیدار ۷۳ امتیاز کسب کردند تا بیشترین امتیاز نیمه اول خود، در رقابت های این فصل را به دست آورند. اما در نیمه دوم نا امید کننده ظاهر شدند و توانستند تنها ۱۹ امتیاز به دست آورند. کوین دورانت از اکلاهما در این بازی ۳۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    درود
    یه پیشنهاد دارم، برای کسایی که نمی خوان(یا نمی تونن) تمام هایلایت ها رو دانلود و تماشا کنن، یک سری رو پیشنهاد کن.
    (قاعدتا بازی هایی که اتفاقات یا صحنه های خاص توشون رخ میده)
    فکر می کنم یه حرکت دو سر برد برای شما و مخاطب هات باشه.

    • admin گفت:

      سلام.
      خوب در حال حاضر من تو بخش توضیحات مربوط به هر مطلب، همین کار رو انجام میدم و توضیحاتی راجع به مهمترین بازی های روز (از نظر خودم) می نویسم. سعی می کنم تو بخش توضیحات به بازی هایی بپردازم که مهمترن یا جذابیت خاصی دارن.مثلا ممکنه دو تا تیم آخر کنفرانس با هم بازی داشته باشن، اما بازیشون، مسابقه قشنگی بوده باشه، به همین خاطر درباره شون می نویسم.
      البته باید به این نکته توجه داشت که با توجه به تفاوت سلیقه ها و علایق، به احتمال زیاد مهمترین بازی های روز از نظر من، با مهمترین بازی های روز از نظر شما یا هر کس دیگه ای کمی متفاوته 🙂

  2. آذرخش گفت:

    آره، حرفت رو قبول دارم، اما بیشتر دارم درباره یک سری صحنه های خاص صحبت می کنم که شاید از نظر تیمی خیلی به چشم نیان، مثلا توی دو بازی تو دو هفته اخیر دو پرتاب از پشت حلقه گل شد.یا مثلا پرتاب های از وسط زمین ایروینگ و کوری.
    یا مثلا تو بازی کلیپرز همیشه دانک ها یا الی اوپ های خاصی اتفاق میفته که قطعا همه ازش لذت می برن.

    این موارد اصولا توی سرتیتر خبر ها قرار نمی گیرن و خوب همین جاهاست که مخاطب به ذائقه ات پی می بره.پیشنهادم اینه که یه عبارتی مثل پیشنهاد روز به هایلایت ها اضافه کنی.
    باز هم ممنون از پیگیری های مستمرت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *