نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و پنجم نوامبر 2014

رقابت های ان بی ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری پنج بازی دنبال شد. شکست خانگی ویزاردز و هیت و پیروزی دنور، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با قبول شکست برابر آتلانتا هاوکس، چهارمین باخت فصل خود را تجربه کرد. ویزاردز امروز در خانه به مصاف هاوکس رفت و با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۶، مغلوب میهمان خود شد. جف تیگ از هاوکس با کسب ۲۸ امتیاز، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. پاول پیرس از ویزاردز با ۱۴ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، جری وست را پشت سر گذاشت و به رده هفدهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ NBA رسید. نِنِه هیلاریو از ویزاردز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت.

گلدن استیت واریورز با هنرنمایی استفن کری، میزبان خود میامی هیت را از پیش رو برداشت. واریورز این بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۷ به سود خود خاتمه داد. کری در این دیدار ۱۲ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، تیمش را برای کسب ششمین برد متوالی رهبری کرد. این بازیکن در این دیدار ۸ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود را روانه حلقه کرد. امتیاز آورترین بازیکن هیت نیز کریس باش با ۲۶ امتیاز بود. دوین وید از هیت در این دیدار نیز غایب بود.

دنور ناگتز که شروع ضعیفی در رقابت های این فصل داشت، در خانه، شیکاگو بولز را شکست داد تا به روند رو به رشد خود ادامه دهد. ناگتز با پیروزی ۱۱۴ بر ۱۰۹ مقابل بولز، پنجمین برد متوالی خود را به ثبت رساند. تای لاوسن از ناگتز با ۲۰ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که حداقل ۱۰ امتیاز کسب کرد. این بازیکن در این دیدار ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. درک رز از بولز که دومین بازی خود پس از رهایی از مصدومیت همسترینگ را انجام می داد، در کوارتر نخست این بازی بار دیگر از همین ناحیه احساس درد کرد و مجبور به ترک زمین شد.

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و پنجم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۰۲ ۱۰۶ آتلانتا هاوکس دانلود
میامی هیت ۹۷ ۱۱۴ گلدن استیت واریورز دانلود
میلواکی باکز ۹۸ ۸۶ دیترویت پیستونز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۸۹ ۹۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۴ ۱۰۹ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. امسال استفن کوری داره چیکار میکنه هدفش چیه میخاد رکورد کی رو بزنه؟؟
    خیلی حیفه که بازیکنی مث کوری قهرمانی ان بی ای و ام وی پی رو نداشته باشه چون حقشه هیچ اونم چندبار باید نصیبش بشه یک زنگ خطر واسه با تجربه ها چون کوری اومده که رکورده همتونو یه زیر و روی بکنه!!!!!!
    … یک ستاره خاص با بازی خاص …

  2. لی آپ یا بهتر بگم مدل بازی رز خیلی خطر مصدومیتش بالاس هر لحظه ممکنه مصدومیت بیاد سراغت چون توش درگیری فیزیکی بیشتره و به دنبال خودش صدمه هم میاره طبیعتا ولی خوبیش اینکه اگه مث رز واقعا کار بلد باشی خوب میتونی امتیازاتو بالا ببری و احتمال خطا بشه روتم زیاده که اینم دلیلی میشه واسه کسب امتیاز و بیشتر از بقیه هم میتونی بازی کنی البته اینای رو که گفتم در حد حرفه ایش بود!!!
    هر جیزی خوبی و بدی خاص خودشو داره.

  3. ahmad گفت:

    ادمین کارملو مصدومیتش جدی؟؟

  4. آذرخش گفت:

    Nene missed Tuesday night’s game against the Atlanta Hawks with plantar fasciitis and could also miss Wednesday’s game against the Cleveland Cavaliers.

  5. چی چی؟
    آذرخش اینجا ایرانه فارسی رو پاس بدار.

    • آذرخش گفت:

      حضرت!!
      من خیلی دوست دارم بدونم توی دنیای غیر مجازی تو چه شخصیتی داری
      کلا از هر قضیه ای وسطش رو دوست داری…
      دیگه توی نوشته های من قل نخور.

  6. magic گفت:

    ادمین خبرى هست که کوین دورانت کى بر میگرده به مسابقات?

    • admin گفت:

      احتمال داره راسل وستبروک و کوین دورنت جمعه همین هفته به ترکیب تاندر برگردن. البته هنوز قطعی نیست.

  7. بحث مصدومیت گفتم منم شریک باشم آدمین جان طولانی ترین مصدومیتی که واسه یه بازیکن تا حالا تو ان بی ای اتفاق افتاده ماله کی بود و از دلیل مصدومیتشم بگی ممنونت میشم؟

  8. javad گفت:

    سلام اگه میشه بازی های کامل رو هم بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *