لو ویلیامز و دیمارکوس کازینس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA انتخاب شدند

لو ویلیامز از تورنتو رپتورز و دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو برای بازی هایی که از ۱۷ تا ۲۳ نوامبر انجام دادند، این عناوین را کسب کردند.

لو ویلیامز و دیمارکوس کازینس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA انتخاب شدند

لو ویلیامز با ثبت میانگین ۲۳٫۷ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس) و ۲ توپ ربایی (رتبه ۹ کنفرانس) به رپتورز کمک کرد تا در رقابت های این هفته ۳ پیروزی به دست آورد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۰ بر ۹۳ مقابل کاوالیرز در روز ۲۲ نوامبر، با کسب ۳۶ امتیاز و به ثمر رساندن ۱۵ پرتاب پنالتی، بیشترین امتیاز و پرتاب های پنالتی موفق دوران بازی خود در NBA را به ثبت رساند و نخستین بازیکن باشگاه رپتورز لقب گرفت که به صورت ذخیره وارد میدان شد و هر ۱۵ پرتاب آزاد خود را وارد سبد کرد. ویلیامز در ازی های این هفته ۱۰ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. تیم رپتورز با کمک ویلیامز بهترن شروع تاریخ خود در لیگ ان بی ای را داشته است و تا پایان بازی های هفته با رکورد ۱۱ برد و ۲ باخت، صدرنشین کنفرانس شرق بود.

لو ویلیامز و دیمارکوس کازینس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA انتخاب شدند

تیم ساکرامنتو کینگز با کمک دیمارکوس کازینس در مسابقات این هفته ۲ برد و ۱ باخت ثبت کرد. این بازیکن در این هفته از رقابت ها میانگین ۱۶٫۳ ریباند (رتبه ۱ لیگ) و ۲۵٫۷ امتیاز (رتبه ۲ لیگ) را به ثبت رساند و ۳۰ شوت از ۵۲ اقدام (۵۷٫۷ درصد) خود را وارد سبد کرد. او همچنین ۵ بلاک شات نیز به دست آورد. کازینس در پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۱ تیمش در روز ۲۲ نوامبر برابر مینسوتا تیمبرولوز، ۳۱ امتیاز و ۱۸ ریباند به دست آورد و برای ششمین بار پی در پی دابل دابل کرد.

تای لاوسن از دنور ناگتز، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، کریس باش و ماریو چالمرز از میامی هیت، مارک گسول از ممفیس گریزلیز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک و مارکیف موریس از فینیکس سانز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. عاشق عکس کازینسم خیلی باحاله آخره هر چی عکسه

  2. sina گفت:

    آقای شریفی اگه میشه Shaqtin a fool هر هفته رو برای دانلود بذارید. خیلی باحالن!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *