لبران جیمز و دیمین لیلارد به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA برگزیده شدند

لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز و دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. جیمز و لیلارد برای بازی هایی که از دهم تا شانزدهم نوامبر انجام دادند توانستند این عناوین را کسب کنند.

لبران جیمز

لبران جیمز با ثبت میانگین ۳۵ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، به کلیولند کاوالیرز کمک کرد تا در رقابت های این هفته ۳ پیروزی کسب کند که برد برابر نیو اورلینز پلیکانز و آتلانتا هاوکس از جمله‌ی آنها بود. این بازیکن با متوسط ۷٫۷ پاس منجر به گل در رده‌ی سوم کنفرانس شرق از این نظر قرار گرفت. او همچنین ۵۹٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد و در هر بازی ۳۶٫۷ دقیقه در میدان بود که در این دو فاکتور رتبه ۸ کنفرانس را به خود اختصاص داد. لبران جیمز در بازی های این هفته میانگین ۷ ریباند را نیز به دست آورد. پادشاه در پیروزی ۱۲۲ بر ۱۲۱ روز ۱۴ نوامبر برابر بوستون سلتیکس، با ۴۱ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد و ۷ پاس منجر به گل و ۴ ریباند نیز به دست آورد.

دیمین لیلارد

دیمین لیلارد در این هفته از رقابت ها تریل بلیزرس را برای ثبت ۳ برد و ۰ باخت رهبری کرد. لیلارد در این هفته از مسابقات میانگین ۲۸ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس) و ۸٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۳ کنفرانس) را به دست آورد. این بازیکن ۱۴ شوت از ۲۰ اقدام سه امتیازی (۷۰ درصد) خود در این هفته را وارد سبد کرد تا در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب از نظر درصد شوت های سه امتیازی قرار گیرد. او در پیروزی ۹۷ بر ۸۷ مقابل بروکلین نتز در روز ۱۵ نوامبر، در حالی که تیمس لامارکوس آلدریج را در اختیار نداشت، ۲۸ امتیاز (۴ شوت از ۶ اقدام سه امتیازی)، ۱۰ پاس منجر به گل و ۵ ریباند به دست آورد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلساپ از آتلانتا هاوکس، کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز،مونتی الیس از دالاس موریکس،جیمز هاردن از هیوستون راکتس، ای.جی. پرایس از ایندیانا پیسرز،کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز،مایک کانلی از ممفیس گریزلیز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز و گوردون هیوارد از یوتا جاز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ایولا لبرون

  2. بیچاره بازیکنای که مقابل لبرون قرار میگیرن مخصوصا موقعی که لبرون میره هوا واسه دانک دیگه کسی جلوش باشه نباشه مهم نیس مهم دانکس.

  3. Erfan-30 گفت:

    چرا استف کری انتخاب نشد؟!

    • احسان گفت:

      چون استف تو یک بازی ۱۰ تا ترن اور داد 😐

      لیلارد هم بازیکن خیلی خوبیه. اما هم از خودش بدم میاد هم از تیمش (نمیدونم چرا 😀 )

  4. منم همینطورم ولی فقط تو یک چیز با شما هم عقیدم اونم من از لیلارد خیلی خوشم میاد ولی از تیمش اصن در کل من از تیمای کنفرانش غرب فقط از گلدن استیت خوشم میاد اونم بخاطر استفن کوری و زمین خوشگلشون…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *