نتایج مسابقات بسکتبال NBA در هفدهم نوامبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال NBA در هفدهم نوامبر 2014

شکست خانگی کاوالیرز، نتز و کلیپرز و پیروزی گریزلیز، از مهمترین نتایج مسابقات بسکتبال NBA در هفدهم نوامبر ۲۰۱۴ بود.

تیم بسکتبال دنور ناگتز با پیروزی مقابل کلیولند کاوالیرز، به ۴ برد پی در پی این تیم خاتمه داد. دنور امروز در کلیولند میهمان کاوالیرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۷، حریف خود را مغلوب کند. تای لاوسن از دنور با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. برایان شو، سرمربی ناگتز که اخیرا به دلیل نتایج ضعیف تیمش تحت فشار بوده است، پس از این بازی گفت: “من قبل از بازی به بچه ها گفتم درسته که ما از جهات مختلف تحت فشار هستیم، اما نباید به این مساله توجه کنیم و باید متحد باشیم. مردم از همه نظر از ما انتقاد می کنند؛ تنها راهی که می تونیم منتقدان رو ساکت کنیم از طریق کارهایی هست که در زمین انجام میدیم. این برد، مهمترین پیروزی ما تا به اینجای فصل بود. ممکنه برای اونها بازی مهمی نبوده باشه اما برای ما بازی مهمی بود.”

بروکلین نتز در بارکلیز سنتر نتوانست از سد میامی هیتِ بدون وید عبور کند. نتز این بازی را با نتیجه‌ی ۸۳ بر ۹۵ به حریف خود واگذار کرد. ماریو چالمرز که با مصدومیت وید جایگزین او در ترکیب استارتر شده است، در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش به ۳ باخت متوالی خود خاتمه دهد. هیت در این بازی لوئل دنگ را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

ممفیس گریزلیز با پیروزی برابر هیوستون راکتس، به عنوان اولین تیم لیگ، تعداد بردهای خود در این فصل از رقابت ها را دو رقمی کرد. این دو تیم که بهترین رکوردها را تا به اینجای فصل ثبت کرده اند، امروز در ممفیس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱۱۹ بر ۹۳، گریزلیز پایان یافت. امتیازات تیم ممفیس در این دیدار بین بازیکنان مختلف تقسیم شد و ۷ بازیکن این تیم توانستند حداقل ۱۰ امتیاز کسب کنند. بازیکنان ممفیس در این بازی ۵۳٫۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد راکتس کردند. گریزلیز با ۱۰ برد و ۱ باختی که در این فصل کسب کرده، بهترین شروع تاریخ خود را ثبت کرده است.

شیکاگو بولز بدون درک رز، لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. بولز در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۸۹ کلیپرز را مغلوب کرد. جیمی باتلر از بولز با کسب ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. بازیکنان بولز در این مسابقه ۲۸ پاس منجر به گل ثبت کردند که ۱۲ پاس آن توسط Big Manهای این تیم (جواکیم نواح و تاج گیبسون) به دست آمد.

نتایج مسابقات بسکتبال NBA در هفدهم نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۸۰ ۱۰۷ دالاس موریکس دانلود
کلیولند کاوالیرز ۹۷ ۱۰۶ دنور ناگتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۴ ۱۱۸ فینیکس سانز دانلود
بروکلین نتز ۸۳ ۹۵ میامی هیت دانلود
دیترویت پیستونز ۹۳ ۱۰۷ اورلاندو مجیک دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۱۹ ۹۳ هیوستون راکتس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۰ ۷۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۲ ۹۳ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۸۹ ۱۰۵ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    مربی عوض باید بشه.

    • عجب ضد حالی دنور بازی قبلیش با اختلاف از نیویورک باخت با اون بازی افتضاحشون ولی الان از ۳BIG بردن واقعا هر بازی شرایط خاص خودشو داره.

  2. مشکل شما مربیه مشکل ما بازیکن…هر کس بدنبال نداشته هاشه اینو کوروش کبیر گفته بود گفتم از کوروش بزرگم تو بسکت مایه بزارم!!!!
    ای بابا فینیکسم واسه ما تیم شده تو زمین خودمون باختیم امسال فینیکس پستای یک و دوش خیلی قوی شده….
    وید دیگه اون وید سابق نیس انتظارا از وید خیلی کم شده همون موقع که جیمز اومد وید که تو چشم بود نسبت به جیمز!!

  3. moein گفت:

    vince carter go0o0o0 g0o0o0o0o

  4. mlbj گفت:

    بازی بعد کلیولند خیلی مهمه با سن انتونیو اگه نبرد باید مربی عوض بشه اصلا خود لبرون هم بدش میاد از این من تو رفتاراش اینو میفهمم 🙂

  5. parsa گفت:

    LeBron saratan gerefte?

  6. saeed گفت:

    احمد جان سلام..بازی بسکتبال ۲k15 چجوری تهیه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *