شکست درکسل دراگنز و سورن دربوغوسیان مقابل سینت جوزفز

شکست درکسل دراگنز و سورن دربوغوسیان مقابل سینت جوزفز

تیم درکسل دراگنز و سورن دربوغوسیان، دومین شکست خود در فصل ۲۰۱۴-۱۵ بسکتبال دانشگاه های آمریکا را در مقابل تیم دانشگاه سینت جوزفز تجربه کردند.

سورن دربوغوسیان، سنتر ایرانی که دو فصل گذشته را در دانشگاه UCLA سپری کرده بود، اواسط ماه ژوئن و پس از فارغ التحصیلی، از این دانشگاه جدا شد و به دانشگاه درکسل پیوست. سورن در فصل ۲۰۱۳-۱۴ به منظور توسعه توانایی هایش، در هیچ یک از مسابقات رسمی در ترکیب تیم UCLA حضور نداشت و به همین دلیل امسال فرصت دارد تا علی رغم فارغ التحصیلی، در ترکیب درکسل دراگنز به میدان برود. تیم بسکتبال دانشگاه درکسل که از تیم های دسته ۱ (دیویژن ۱) دانشگاه های آمریکاست، برخلاف UCLA، تیم پرافتخاری در رقابت های دانشگاهی آمریکا نیست و بهترین عملکرد آنها، حضور در راند دوم تورنمنت NCAA در سال ۱۹۹۶ بوده است.

اما تیم درکسل دراگنز امروز در دومین بازی خود از فصل جدید دانشگاه های آمریکا، میزبان تیم دانشگاه سینت جوزفز بود و با نتیجه‌ی ۴۹ بر ۵۲، مغلوب میهمان خود شد. سورن دربوغوسیان در این دیدار ۱۶ دقیقه در ترکیب درکسل حضور داشت و ۳ امتیاز و ۳ ریباند کسب کرد.

تیم بسکتبال دانشگاه درکسل در اولین بازی خود در این فصل از رقابت ها، روز ۱۴ نوامبر میهمان دانشگاه کلرادو بود که با نتیجه‌ی ۴۸ بر ۶۵، مغلوب شده بود. سورن در آن مسابقه ۳ دقیقه برای درکسل بازی کرد و ۲ ریباند به دست آورد.

این تیم در بازی بعدی خود در روز ۲۰ نوامبر، میهمان دانشگاه میامی خواهد بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. اگه بتونه تو اینده جای حامد بگیره عالی میشه در حال حاضر حامد بهترین سنتر آسیاس یکم سخته بشی سنتر ولی بازم دمه هر چی ایرانی تو دنیاس گرم موفق باشن.

  2. آدمین حتما حتما حتما بازم از سورن بیشتر برامون بزار و یه تشکر شکلاتی خوشگل واسه آدمین جون.

  3. mlbj گفت:

    به امید وارد شدن بازیکنامون به nba

  4. به امید اون روز که بچه های سایت لژیونر بشن صلوات…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *